Ferológia Tanszék

A ferológia nem egzakt tudomány, több annál, a ferológia a szabadság szilvórium illatú lehellete.

Utolsó kommentek

  • jaegtoer: Szia Pelikán! Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korább... (2011.05.04. 20:01) Kampány kínok
  • nyelv-ész: Ferológusok, ébresztő ! nyelvesz.blog.hu/2011/02/20/erinthetetlenek_2 (2011.02.21. 20:52) Kampány kínok
  • hölgyválasz: Én bölcs, jó Pelikánom, kívánok Neked és Szeretteidnek békés, szép Ünnepet, áldott Karácsonyt! Sz... (2010.12.24. 14:00) Kampány kínok
  • abandi: ez a fletó kibaszott egy fajta! Hihetetlen a demokráciaigénye. Én meg kezdhetem fűteni a kazánt mi... (2010.09.18. 23:15) Kampány kínok
  • Dr. Pelikán et. (ferológus): Szia Jaeg! Igazából úgy gondolom és a napi életben érzem is, hogy a fletociták eróziója megkezdődö... (2010.09.11. 08:20) Kampány kínok
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • jaegtoer: Szia Pelikán! Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korább... (2011.05.04. 20:01) Kampány kínok
  • hölgyválasz: és én is... Lehet, hogy Pelikánunk épp a cégét költözteti vissza?:) (2010.06.12. 08:56) Ünnep
  • Paszternak: @malacz69【ツ】az oroszlánszínű: "Jó a szöveg, poénos meg minden, de azért én csak nem tenném egy lap... (2010.04.22. 01:15) Magunkfajták
  • Paszternak: Császtok! Ez nem ide vág, dehanem azomban igen jó. A ferológia tanszéknek van alternatívája! man... (2010.03.25. 20:58) Radikális záptojást
  • Corry: @hölgyválasz: Hölgyim, szerintem most már a március 19.-ét várja :-) (2010.03.13. 21:49) El lehet menni

2009.11.03. 11:10 Dr. Pelikán et. (ferológus)

Bús

 


 

Sokan fletó ideiglenes eltűnésével a ferológia végét jósolták, nos a miután a névadó fleto fletonovics fletonov egy röpke választmányi beszéd erejéig visszatért, miként Zorró anno megállapíthatjuk, hogy ugyanolyan fekete köpeny és álarc van rajta.

Aki eddig nem vette észre, hogy egy őrült, sőt még most se vette észre, az simán híján van a valóság megismerésére szolgáló képességnek.

Mai szösszenetem is erről szólna a freológia alapesetéről a gátlástalan romlottság, és tömény butaság szimbiózisáról.

Szerencsés ember vagyok némi pörgés után újra, a szépen csordogáló magán békeidők csendes napjait élhetem.

Reggeli rituáléim része, hogy látogatást teszek a közeli kocsmában és megiszom cukor nélküli kávémat, ha nem kell autóznom, akkor mellékelek hozzá 2cent szilvát is. Ilyen tájt üldögél ott a kádárrendszer élő lelkiismerete Laci bácsi kinek dicső tetteit már megénekeltem. Nos, Lacibá mint mindig tegnap is a hírforrást a Blikket olvasta, ilyenkor általában én is átfutom a felém fordított címlapot így pallérozván hiányos közéleti műveltségemet. A címlapon „a hallgatók harcolnak bochkorért.” Először arra gondoltam az felsőoktatásban végképp elhülyült hajdani reményteljes magzatok próbálnak a volt iskolaköpeny mintájára kötelező lábbelit kiharcolni maguknak, de az írásmódból rájöttem, hogy itten másról vagyon szó. Mert a hír arról szólt, hogy bizonyos lábbeli, alias bocskor magyarul bochkor nem nemes miként Ady mondaná csupán bús, mert a rádióadó melyben reggelenként az ész osztja nem kapott újabb szerződést.

Mivel a szilvórium elmaradt lévén némi dolgom a közeli városban a blikkben említett egykori büntető táborok nevét viselő láger rádióra kapcsoltam. Mit mondjak egy élmény volt bús lábbeli hadarva sorolta az SMS-eket melyek jelentős részében erős zokogási kényszerről illetve egyéb lelki anomáliákról számoltak be a hallgatók és bitósították lábbelit és sokkal szimpatikusabb nevű szeszesitalost, hogy velük vannak voltak és lesznek miként lenin ki élt él és élni fog.

Ezután némi érthetetlen, de felettébb idegesítő effekt következett majd a tűsarkú viselés gátizom erősítő hatásait elemezve arról is szó esett, hogy a stúdióban vihorászó nőnemű egyed a puncijával képes é egy gyurma rudat elharapni. Szóval épületes beszélgetés volt, gondolom a folyatás már a tv-ben bizonyító képek esetében lesz prezentálva mivel a mai blikk írta, hogy bús lábbeli retusált claudiával készül reggeli tévé műsort vezetni, ott majd a gyurmaharapás ürügyén claudia is bizonyíthatja, hogy altestileg a retusálás nem csak küllemi, de használati értelemben is sikeres volt.

Mi következik mindebből csupán annyi, amit egy szintén szeszes, de nem férfi nem boros, hanem seres mari-nénje mondottt volt az esetről, hogy bizony a civil kurázsi ideje van eljövőben, vagy tán már el is érkezett.

Ennyi hülyeség miatt érdemesebb aláírást gyűjteni, népszavazni, mint holmi választási küzdelemben esett 300Ft-os anomáliák ürügyén, miazhogynagyonis.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferologia.blog.hu/api/trackback/id/tr541495082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2009.11.03. 19:50:55

Kedves Pelikán!

Magam részéről közömbösen szemlélem Bochkor bús Gábor ócska hatásvadász szerepjáccó erőlködéseit. Több empátia lenne bennem, ha a krach beállta előtti előéletében egyszer is hallottam volna néhány együtt érző szót az iparban kirúgott tízezrekkel kapcsolatban. Mivel ez nem esett meg -talán ez nem tartozott rádiós feladatai közé- így hát csak annyit mondhatok bocsi Bocsi, most rajtad a sor.
Ha így lenne. De nem.
Persze, hogy humbug az egész.
A háttérben adnak-vesznek, helyezkednek, machinálnak és minden megy tovább.
Mint ahogy a fleto-vírus is folyton mutálódik és győzünk résen lenni, hogy a halálos fertőzést valahogy kivédjük, újabb és újabb vadcicákkal, akarom mondani vakcinákkal.

Nálunk (a cégnél) nincs semmi békeidő, csak rengeteg 3 vagy 5 napos határidő. Akkor gondolhatod mekkora a pörgés? Ezek után kit érdekelne a lágerrádió és a danubius? Képzeld! pont azokat, akiket alapvetően hülyének néztek, és lekezeltek ezek a gyufányi hullacsillagok.

Na, iszok is egyet... Egészségedre!!

Üdv. j.

Dr. Pelikán et. (ferológus) · http://ferologia.blog.hu 2009.11.04. 06:47:52

Szia Jaeg!
Bizony igazad van nekem enyhe kultursokkot okozott a hétfőn végig hallgatott 1,5 óra. Persze tudjuk izlések és pofonok...
Na mindegy is a lényeg, hogy a nagy felhajtás ellenére a szolidaritás piros szalagját legalábbis mifelénk csak kevés autón lengeti a szél.
Üdv Pelikán

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2009.11.04. 19:46:47

Kedves Pelikán!

Nos, én nemigen rádiózom reggelente, de azt hallom sokaktól, h akik igen, a legtöbbjük a Sláger rádiót hallgatja. Kell nekik az idiotizmus a reggeli ébredés mellé. Nekem nem.

Az ügy lényegéről keveset beszélnek Bochkorék: törvényes eljárásban maradtak-e alul, vagy sem. Ez a lényeg, a többi nem számít. Lehet, h az új rádió jobb lesz, lehet, h még rosszabb, de fogadjuk már el, h nincs olyan, h vki/vkik azt hiszik, h egyszer és mindenkorra övék lett egy frekvencia. Jó lenne, ha egyszer a tv2 vagy az rtl-klub is megbukna, mert jelenleg az a helyzet, h nincs igazi verseny. Egymással kicsit, de egy új jelentkezővel egyáltalán nem.

És ne feledjük, már nem egyszer ítéltek oda frekvenciát pályázat nélkül. Aszt meg hogy?

Slágerék attól félnek, amitől az mszp is:

jön majd egy másik, és bebizonyítja, h mégiscsak lehet jobban csinálni. Nah, ez az igazi halál, amikor a már saját szakértelmükről öngerjesztett mítosz is összeomlik.

Üdv.

jaegtoer 2009.11.04. 19:52:51

@Dr. Pelikán et. (ferológus):

Szia Pelikán!

Komoly erőpróba lehetett, ha másfél órát hallgattad a hullacsillagot az éterbe kiáltott intim tornás sztorival. Brrr.
Végül is Bochkor is egy megélhetési.
Én viszont lassan ott tartok, hogy a legszívesebben a karthauzi barátokat hallgatnám, üdítő kivételt téve néhány virtuális cimborával a blogvilágban, és persze a ferológia szemináriumot ki nem hagynám, erre még Sienkiewicz újraolvasása közben is szakítok időt.

Mindenesetre azt hallottam, hogy a jó fehérbor hatásos lehet a H1N1 vírus ellen.

Üdv.
j.

Dr. Pelikán et. (ferológus) · http://ferologia.blog.hu 2009.11.04. 20:17:37

Hát Jaeg!
Én mondjuk alapetően vörös, erősen villányi és cabernet hívő vagyok, de lehet a tudatalatti működik, mert tegnap a meccshez fehér bort ittam, Na mondjuk a negyedik pohár után furcsa halk visítozást hallottam, ezek szerint a vírusok sivalkodtak.
Üdv Pelikán

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.11.07. 22:38:38

Én kifejezetten örülök, hogy kirúgták őket!

Anno, amikor az autóm szervizben volt, szomszédom gálánsan felajánlotta, elvisz a belvárosba.
Vagy 1 hétig tanúja voltam hát e két barom színvonaltalan bohóckodásainak, egymást túlharsogó, túlvihogó szellemeskedéseinek, és mikor rákérdeztem : Te Miki, te hogy a fenébe bírod ezt hallgatni?!
Mire hangjában némi érezhető mentegetőzéssel, valami olyasmit mondott : Szoktak nagyon jópofák is lenni!

De valahogy másnap sem voltak jópofák...
És harmadnap sem...

Nem tudtam tekintettel lenni jótevőmre, hisz további kritikám az ő ízlésvilágát is minősítette nyilván, praktikusan az utolsó nap, (szivességlónak ne nézd a fogát/farát) bevittem a végső ütést: Figyelj, 1 hete hallgatom ezt a két segget, kábé akkor lesznek számomra ezek "jópofák", ha majd én magam szerelem meg a kocsimat!
Szerintem primitív, alpári humor az övék, de persze nagyon sokan szeretik....- tettem hozzá gyorsan, sebtiben szétterítve a felelősséget, amiért ezek a nívótlanok felszínen tudnak maradni, s még mielőtt bőrén érezné kritikám csalánját, és netán kitessékel kocsijából.

Szóval kicsit csalódtam a szomszédban, akinek egyébként kiváló humorérzéke van, és akit sokkal inkább hallgattam volna, mint a B+B párost!

Egyébként milyen pitiánerség már maga az ügy is!( jogi aggályaikat majd kivizsgálják, az egy dolog...)
Amikor a lakosság zöme beledöglik a nincstelenségbe, akkor jön ez a kis nyikhaj, és sír-rí, mint a fürdőskurva, a sok gügye meg aláír neki!
Ha igaz, amiről Malac olvasott, akkor viszont imádott
"Bocsi"-juk továbbra is elérhető lesz a primkó hallgatók számára, akik szépen besimulnak majd a primkó nézők táborába, naja, a reggeli dupla mellé, dupla primkó du-kál!

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2009.11.08. 14:59:04

Na nem mintha a Csiszár Jenő féle rádiózás olyan nagy reményekkel kecsegtetne...

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2009.11.11. 16:34:11

Napsugarast Pelikán et.!

Nagyon alulképzett voltam rádióügyekben, ezért elmentem okosságot olvasni.
És most már bátran leteszem a lantot, vagyis a garast, hogy
az apolitikus életművész millióknak üzent így a két nagy párt, hogy azzal nem ússzák meg a választást, hogy nem mennek el és feltekerik a hangerőt a rádión, mert akkor elveszik a jó kis rádiójukat, de juszt is oda kell húzniuk valahova az ikszet.

jaegtoer 2009.11.13. 07:25:13

Tisztelt Professzor Úr!

Tessen csak a szemináriumokat rendszeresen megtartani, mer’ a végén nagy szarban leszünk

"Én továbbra is közügyekkel kívánok foglalkozni, ez lett az életem."
(Gyurcsány Ferenc, 2009.10.01)

malacnews.freeblog.hu/archives/2009/11/10/Harom_kivansag/#comment-9882752

Üdv.

j.

Dr. Pelikán et. (ferológus) · http://ferologia.blog.hu 2009.11.13. 10:58:08

Kedves Jaeg!
A fletó mivel érdemben el se ment, így vissza se térhet, de őt már szerintem túl elemeztük, ellenben a táborát azt nem lehet eleget fikázni, mert az nem semmi, az ÉS publicistájától, a tsz Marinénikig terjed, és meg kell találni köztük a közös pontot különben, nem hatástalaníthatjuk érdemben az időzített pápai veszedelmet, aki se János, se Pál, se Bendek és nem is szent, de ferenc.
Szóval napfivér holdnővér, hol talál egymásra?
Ez itt a kérdés, meg a venni vagy nem venni.
Üdv Pelikán
süti beállítások módosítása