Ferológia Tanszék - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://ferologia.blog.hu/2010/09/06/kampany_kinok/full_commentlist/1#c13398715
Válasz erre: Kampány kínok
2011-05-04T20:01:16+02:00
2011-05-04T20:01:16+02:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korábban beolvasztották egy másikba? <br /><br />
Üdv.<br /><br />
J.
https://ferologia.blog.hu/2010/09/06/kampany_kinok/full_commentlist/1#c12655598
Válasz erre: Kampány kínok
2011-02-21T20:52:03+01:00
2011-02-21T20:52:03+01:00
nyelv-ész
http://blog.hu/user/41606
Ferológusok, ébresztő !<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://nyelvesz.blog.hu/2011/02/20/erinthetetlenek_2">nyelvesz.blog.hu/2011/02/20/erinthetetlenek_2</a>
https://ferologia.blog.hu/2010/09/06/kampany_kinok/full_commentlist/1#c11979842
Válasz erre: Kampány kínok
2010-12-24T14:00:01+01:00
2010-12-24T14:00:01+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Én bölcs, jó Pelikánom, kívánok Neked és Szeretteidnek békés, szép Ünnepet, áldott Karácsonyt!<br /><br />
Szeretettel: Hölgyi.
https://ferologia.blog.hu/2010/09/06/kampany_kinok/full_commentlist/1#c11052921
Válasz erre: Kampány kínok
2010-09-18T23:15:42+02:00
2010-09-18T23:15:42+02:00
abandi
http://blog.hu/user/50052
ez a fletó kibaszott egy fajta!<br />
Hihetetlen a demokráciaigénye.<br />
Én meg kezdhetem fűteni a kazánt miatta.<br />
Pedig hol van már a téli kabátom...
https://ferologia.blog.hu/2010/09/06/kampany_kinok/full_commentlist/1#c10981311
Válasz erre: Kampány kínok
2010-09-11T08:20:07+02:00
2010-09-11T08:20:07+02:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Szia Jaeg!<br />
Igazából úgy gondolom és a napi életben érzem is, hogy a fletociták eróziója megkezdődött és szerintem már vissza nem fordítható folyamattá vált. Ezen okból hanyagolom a politikát. Itt a kocsmában sem állt vissza a rend, a választások után a főcita egy ideig nem jött, most meg csak hallgat, illetve fociszakért.<br />
Én nem gondolom, hogy a viktor valami nagy fellendülést tud kreálni hirtelen, mert ahhoz túl sok az adósság, de legalább nem a hígagyuak viszik a dumát és a lét már ez is valami.<br />
Üdv
https://ferologia.blog.hu/2010/09/06/kampany_kinok/full_commentlist/1#c10935795
Válasz erre: Kampány kínok
2010-09-07T05:44:40+02:00
2010-09-07T05:44:40+02:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Na, végre már járható a campus, és időközben miniszterelnök lett a krampusz alias gyurcsányviktor (copyright made in Sweden by Hungary)<br /><br />
Isten hozott itthon és hozzon is haza (ha Ő esetleg mégsenem, hát Viktor) kedves Pelikán!<br /><br />
"_Szóval a fletociták agyatlansága egyre nyilvánvalóbb már azok is láthatják, akiknél lassan esik le a tantusz._"<br /><br />
Látszik, hogy keveset voltál itthon, valamint említetted is, hogy politikailag süket lettél (remélhetemem, talán csak átmeneti időre?)<br /><br />
A fletociták agyatlanságának nincs se határa, se korlátja. Ez nem csak a más blogokon tapasztalt kommentekből szűrhető le, hanem a mindennapokban, és minden helyen, legalábbis ami kies fővárosunkat illeti. Arról van csak szó, hogy sokan átkapcsoltak a valóvilágban alvó üzemmódba, s ha néha felriadnak, továbbra is csak annyi telik tőlük: - Az Orbán a hibás!<br />
Szóval, várjuk ki (az október közepét) végét, hiszen mind a régi, mind a modernkori mozgalmiták még mindig sokan vannak, és viktorék változatlanul erős ellenszélben hajóznak, éppen ezért sok cikk-cakkra kényszerülnek. A reményhal meg nem ehető.<br /><br />
Üdv.<br /><br />
J.<br /><br />
P.S. Már meggyanúsítottalak, hogy várúrként regnálsz itt-ott, de néhány 'pontatlansága' meggyőzött arról, hogy ez kizárt, ugyanis te mindig telibe találsz.
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c10132713
Válasz erre: Ünnep
2010-06-12T08:56:56+02:00
2010-06-12T08:56:56+02:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
és én is...<br /><br />
Lehet, hogy Pelikánunk épp a cégét költözteti vissza?:)
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c10119515
Válasz erre: Ünnep
2010-06-10T23:14:50+02:00
2010-06-10T23:14:50+02:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Hoppp, látom, Jaeg is reklamál. Akkor hát én is!<br /><br />
Üdv.
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c10107797
Válasz erre: Ünnep
2010-06-09T21:42:32+02:00
2010-06-09T21:42:32+02:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
Ritkán látlak. Mi a helyzet a vizekkel? Remélem minden rendben.<br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c9886510
Válasz erre: Ünnep
2010-05-19T18:03:46+02:00
2010-05-19T18:03:46+02:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
Mán öleget ünnepeltünk, ittunk is rendesen, már itt sorakoznak végeláthatatlanul a dolgos hétköznapok.<br />
Még jó hogy a Pünkösd is. Attól tartok a megdicsőülés még egy kissé várat magára, a kezdet viszont nem rossz, de még jobb lenne, ha jönne egy poszt. <br /><br />
Üdv. <br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c9683546
Válasz erre: Ünnep
2010-05-03T14:44:20+02:00
2010-05-03T14:44:20+02:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Upppsz, hát nagy nehezen, de ideértem!<br /><br />
Közben én itt már nemcsak ünneplek, hanem már gondokkal is terhelődöm. Biztos, h jó nekünk az, h pintér lesz a belügyér, h Szijjártó ismét emelkedett a ranglétrán, immár kormányzati pozícióba?<br /><br />
Közben feri készül, csak még azt nem tudja, hogyan vívja ki magának, h legyen joga szólni a parlamentben. Ha nem sikerül az MSZP frakcióját vezetnie, vajon csinál-e magának külön frakciót, h visszavághasson Orbánnak?<br /><br />
Lesz dolgunk, kedves Pelikánom, lesz... feri olyan, mint az áttelelő lisztharmat: amint esősebb, párásabb lesz az idő, ő újra támad.<br />
Üdv.
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c9607489
Válasz erre: Ünnep
2010-04-26T23:54:07+02:00
2010-04-26T23:54:07+02:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Kedves Pelikán!<br /><br />
Igen, ...hosszú küzdelem árán, mégis jelesre sikerült az alapvizsga, de a szigorlat még hátravan. A disszertáció megvédése pedig 2014-ben esedékes. Van tehát meló bőven. <br /><br />
De ez még az ünneplés hete lehet, én is örülök, két okból, egyrészt az elért eredménynek, minden károgásom ellenére, másrészt kezd gyógyulni a beteg vállam, ami lebénította a jobb kezem. Így itt-ott a jobbos szöveget kizárólag ballal kopogtam, de nem bírtam rajta nevetni.<br /><br />
Most azonban a poharat, ha nehezen is jobbal bírom emelni: -Egészségedre! Egészségünkre! És a Választókra!
https://ferologia.blog.hu/2010/04/26/unnep_117/full_commentlist/1#c9604315
Válasz erre: Ünnep
2010-04-26T20:00:47+02:00
2010-04-26T20:00:47+02:00
Corry
http://blog.hu/user/27759
Pelikán, <br /><br />
a tanszék nagyrabecsült névadója tegnap oda sem dugta az orrát, hagyta, hogy mások vigyék el azt a balhét, amihez ő is derekasan hozzájárul. Ma üzent nekik, a távolból.<br /><br />
Én is nagyon boldog vagyok, hogy nyertünk és kívánom Neked, hogy a tanszéked a gyakorlati ismereteket oktató tanszékből változzon át a múltat kutató, elméleti tanszékké :-)<br /><br />
És végül is vannak dolgok, amiben a vörös szín kifejezetten nyerő, ilyen pl. a bor is.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9548407
Válasz erre: Magunkfajták
2010-04-22T01:15:41+02:00
2010-04-22T01:15:41+02:00
Paszternak
http://blog.hu/user/13354
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak?fullcommentlist=1#c9237581" class="reply_nick_32649" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9237581 );">@malacz69【ツ】az oroszlánszínű</a>: "Jó a szöveg, poénos meg minden, de azért én csak nem tenném egy lapra Krisztinát Ferenccel, mert egyrészt ferenc a szemeket kilövette, Krisztina pedig a kilövetettek védelmére kelt."<br /><br />
Arról nem beszélve, hogy Fletó hervatag cickója a f...t sem érdekli. :o)))<br /><br />
Balónénak bezzeg figyelemre méltó ööö, tüdőcsúcsai fejlődtek ki.<br /><br />
Üdv,<br /><br />
P.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9288881
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-31T22:15:21+02:00
2010-03-31T22:15:21+02:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Elolvastam mindent, ami az utolsó megszólalásom óta született. Csak jelzem, h figyelek.:-)
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9264696
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-30T11:43:27+02:00
2010-03-30T11:43:27+02:00
Pantagruel
http://blog.hu/user/18309
A nagy visszatérés sztem annak köszönhető, hogy a panelmilliárdosok, akik amúgy sem bíztak Bajnaiban (újabb megszorítás? nem má'!), és maguk voltak megelepve legjobban, hogy valami sikerült belőle, most árnyékra vetődtek: a gázár körüli maceráció nem jött be, mert a zemberek természetesnek vették a jót - hiszen a gázár olyan elviselhetetlenül magas, még jó, h csökkentik, hát ez magától értetődő! -, és a maszop nézett, mint rozi a moziban, hogy ennek a kis eszetlen kedveskedésnek mérhető eredménye 0, zéró, semmi: senki sem kezdett éljenezeni, nem hogy vastaps, még egy kanyi köszönöm se hangoztt el; és akkor azt mondták: Na jó, elég a szarakodásból, hívjuk vissza Ferencet! A balek szekértolók meg már amúgy is kétségbe vannak esve, h mi lesz a szívüknek kedves párttal, ami esik szét, mint cigótrabi a lejtőn, s készülnek a parasztlázadásra, hátha lehet belőle palotaforradalom; persze a Török Gábor szerű diszkrét, objektivitásra törekvő megfogalmazás csak párton belüli törésvonalakról beszélhet, belső feszültségekről, de én már hallom a Tiborcok panaszát. Nagyon is érthető, h Fletó igyekszik helyezkedni, és bebiztosítani magának a televíziós időt - nagy felszólaló, mint tudjuk.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9241320
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-28T12:22:29+02:00
2010-03-28T12:22:29+02:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Ismét jól szórakoztam, Pelikánom zseniális humorán, de ahogyan Jaeg is írja, bennem is van némi ambivalencia.<br /><br />
Mert valóban csalódottá tesz Krisztina, 2006-ban még azt reméltem, igazságosztó erőit majd a Fidesz és nem a Jobbik mellé sorakoztatja...<br />
Nem is értem, hogyan keveredhetett fokról-fokra hozzájuk, hisz akkor ők még sehol nem voltak, és - bár harcosan kiállt a tüntetők jogaiért - Krisztina is halkabb szavúnak tűnt.<br /><br />
Hogy jól áll-e neki ez a szerep, ízlés dolga.<br />
De hogy a Közt. Elnöki, na az biztosan nem, ez már most látható. Ilyen attitűddel...? Képtelenség....<br />
Persze nem mintha ez a dilemma fenyegetne bárkit is.<br /><br />
Akárhogyan is történt ez a parkolós cirkusz, ostobaság volt felemlegetni a mentelmi jogot, hisz többek között épp ez az egyik, ami ellen ádázul küzd ő maga is.<br />
Ordító ellentmondás!<br /><br />
Abban viszont Malacnak igaza van : azért még ezek és egyebek mellett sem említhető egy lapon a két ember, Fletó és Krisztina, vagy max. tényleg csak "alulnézetből", a pecsét perspektívájából, amit úgy látszik, vonz a meztelen igazság:)
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9240461
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-28T10:25:30+02:00
2010-03-28T10:25:30+02:00
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak?fullcommentlist=1#c9237581" class="reply_nick_32649" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9237581 );">@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 15cm</a>: Honnan veszed,hogy ott volt az Index újságírója? Honnan a csudából tudta volna az Index, hol akar leparkolni (tilosban) Morvai?<br /><br />
Rogán valahol megválaszolta: ha Hisztina nem hivatkozik az EP-képviselőségére és kifizeti a megérdemelt büntetését, nem lett volna ügy az egészből. Nem hiszek abban, hogy egy parkolóőr provokálni akarna bárkit is, ez hülyeség, ill. pontosan menekülési próbálkozás.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9239078
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T23:01:26+01:00
2010-03-27T23:01:26+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
kettőmillió-háromszázezret akartam írni a fideszhez, nem huszonhárommilliót. bocsi.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9239061
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T22:59:22+01:00
2010-03-27T22:59:22+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak?fullcommentlist=1#c9238345" class="reply_nick_32649" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9238345 );">@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 15cm</a>: <br /><br />
Kedves Malac!<br /><br />
Nem életcélom bizonygatni, hogy a fidesz rosszabb eredményt ér el, mint ahogy a kutatások mutatják. <br /><br />
A százalékokkal nem is igen foglalkozok, inkább a szavazók számával, és a szavazatok megoszlásával és az nem valami biztató.<br /><br />
Úgy vélem a 8064000 szavazóból 4600000 megy el szavazni. A 4600000-ből <br />
23000000 szavazója lesz a fidesz-nek, <br />
1300000 az mszp-nek, <br />
600000 a jobbiknak, <br />
200000 az lmp-nek, <br />
eddig azt hittem az mdf-nek(helyesen szdf) 100000, de ez utóbbiban elbizonytalanodtam, ahogy becsalták a fővárosi egyéni jelöltjeiket, és a fővárosi területi listájukat.<br />
Ebből én úgy gondolom nem lesz meg a 2/3, de remélem, az egyszerű többség azért (bőven)összejön.<br />
Mindenesetre erősen várom a 11-ét, addig minden csak fikció.<br /><br />
A dolog pikantériája, hogy az EP választáson 8013000 szavazó korú volt, most miközben a népesség vagy 30000 fővel csökkent, 8064000-re növekedett a számuk. Mondtam is magamban mi a csuda! Mi történt? Egyelőre ez jobban foglakoztat, mint a szavazás végeredménye, mert a fidesz rájátszik, hogy ne legyen kétharmada. Ez meg nekem nem tetszik, persze ez lényegtelen, mert az én álláspontomat nem változtatja meg, de sokakat áthajt a színészkedő jobbikhoz, és a nem kevésbé képmutató lmp-hez<br /><br />
Legyen már április 11.!<br /><br />
üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9238391
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T21:35:14+01:00
2010-03-27T21:35:14+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Kérdés:<br /><br />
ez most jó a Jobbiknak, vagy nem?<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://velvet.hu/szex/2010/03/27/pornos_gardista/">velvet.hu/szex/2010/03/27/pornos_gardista/</a>
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9238345
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T21:30:36+01:00
2010-03-27T21:30:36+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak?fullcommentlist=1#c9237684" class="reply_nick_137172" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9237684 );">@jaegtoer</a>: <br /><br />
Kedves Jaeg!<br /><br />
50%-kal is lehet parlamenti 2/3!!!!!<br /><br />
de 55%-kal szinte bizonyos.<br /><br />
A lényeg az, h az egyéniből el kellene hozni a 176-ból legalább 165-öt, listán meg kéne kb. 55%, ebből megvan talán a 2/3-nyi képviselő. <br />
Az is kedvezhet, ha sokan esnek ki, tehát kiseik a három kicsi: MDF mondjuk 4%-kal, LMP 4,5%-kal, Cvil M. 2%-kal. Ha kicsi is bejut, az rontja a 2/3 esélyét.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9238306
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T21:26:32+01:00
2010-03-27T21:26:32+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Belátom, Kriszti se tiszta, már a szája se a régi...<br />
...olyan furákat mond vele;-))<br /><br />
De ehhez mit szóltok?<br /><br />
"Kell neki az a kicsit fiús, kissé hetyke, de kacér mosoly, amellyel ő kivágja: "Adjon az Isten!" és közben talán Jehovára, héberül Jáhvére, vagy Adonajra gondol, meg arra sok hülye, buta gojra, aki ott ujjong előtte. Mindegy. Jól csinálja..."<br /><br />
(Csurka István Morvai Krisztináról; miep.hu)
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9238051
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T20:58:50+01:00
2010-03-27T20:58:50+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Szia Malac!<br />
Látom nem nézted meg a belinkelt Krisztina show-t, pedig érdemes olyan magas szinten demagóg és arogáns hogy csak na, aztán a kerékbilincsügyben sem igazán meggyőző keress rá a neten a reggeli dumájára mindenét ellopták kivéve a eu igazolványát és a jogsiját. Tudod a nők mindent a táskájukban tartanak a fontos dolgokon túl millió vacakot, ez nem életszerű, hogy ellopták a táskáját, de a jogsi és az eu-es igazolvány nem volt benne.<br />
Persze ettől még a fletó kártékonyabb, de kriszta se tiszta ezt beláthatod.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9237797
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T20:29:46+01:00
2010-03-27T20:29:46+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak?fullcommentlist=1#c9237581" class="reply_nick_32649" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9237581 );">@malacz69 nemigazországi hisztidetektor【ツ】, 15cm</a>: <br /><br />
Kedves Malac!<br /><br />
"...kártékonyságban még messze nem érték utól a Nagyorrú Reformert."<br /><br />
Lehet, de erősen rajta vannak. Most még nem mérhető.<br />
Van egy olyan érzésem, hogy somlói galuskát várunk aztán hamisított kakaópor lesz mire beérkezik a célba. <br />
de most lekapcs.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9237684
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T20:19:01+01:00
2010-03-27T20:19:01+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
Mint mindig, megint csak remekeltél. Paszti által ajánlott falleológia mint alternatíva nem rossz, de a prímet mégiscsak ez a tanszék viszi.<br /><br />
Én a magam részéről nagy érdeklődéssel várom, hogy a Jobbik a parlamentbe jutva miként mutatja meg lényegét, s átlényegülése melyik főnixet szüli. <br />
Krisztina asszony köztársasági elnöki, s Vona miniszterelnöki ambíciója nem tudom miből táplálkozik de ez nyilván az én hiányosságom. <br />
S bár mosolyogtató a poszt, mégis borús a kedvem, mert úgy tippelem, hogy a fidesz ledolgozza a kétharmadát a választásokig 50%-ra, a kutatási adatokban már a 60 %-ot sem éri el, sőt!<br />
Szerencsére már nem kell sokáig várni, bár Szíjjártót még igazán eldughatták volna egy a világtól elzárt helyre.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9237581
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T20:09:41+01:00
2010-03-27T20:09:41+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Kedves Pelikán!<br /><br />
Jó a szöveg, poénos meg minden, de azért én csak nem tenném egy lapra Krisztinát Ferenccel, mert egyrészt ferenc a szemeket kilövette, Krisztina pedig a kilövetettek védelmére kelt.<br /><br />
Másrészt Krisztina szerepelt a Ma reggel-ben, és állítása szerint őt provokálta a parkolóőr és minő véletlen, éppen ott volt az Index újságírója. <br />
Parkolóőr : Krisztina = 1:1 az állítások tekintetében, így hát mindenki döntse el maga, ki mond igazat, és hogy került oda hirtelen az Index újságírója.<br /><br />
Harmadrészt Krisztina mit akar államosítani? Te tudsz vmit? Az Audit? Az Erste bankot? De tényleg, Palikánom: mit?<br /><br />
Negyedrészt Krisztina többször próbált közeledni a Fideszhez nyilatkozataiban, szerepléseiben. Igazából őt (nem Vonát), ritkán látom fideszezni, orbánozni meg sosem, nem úgy, mint fletót.<br /><br />
Összességében és arányaiban nem egészen érzem igazságosnak a párhuzamot, de beszéljük meg, én meggyőzhető vagyok;-))<br /><br />
Üdv.<br /><br />
Ps.: Sztem a Jobbik cikije sokkal inkább az, h a hirtelen növekedéskor rengeteg selejtes alak került a vezetői közé, Vona pedig egyre nagyobb baromságokat mond: 2/3-os győzelem, bejutnak és akkor 4 kimegy, stb...<br /><br />
Van baja bőven a Jobbiknak, Krisztinának is, de egye3lőre kártékonyságban még messze nem érték utól a Nagyorrú Reformert.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/27/magunkfajtak/full_commentlist/1#c9233039
Válasz erre: Magunkfajták
2010-03-27T11:10:47+01:00
2010-03-27T11:10:47+01:00
Fabius
http://blog.hu/user/91606
Ez a hrabal-i életkép gyönyörű :-)
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9215827
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-25T20:58:48+01:00
2010-03-25T20:58:48+01:00
Paszternak
http://blog.hu/user/13354
Császtok!<br /><br />
Ez nem ide vág, dehanem azomban igen jó. A ferológia tanszéknek van alternatívája!<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://mandiner.blog.hu/2008/09/08/tanevnyito_beszed">mandiner.blog.hu/2008/09/08/tanevnyito_beszed</a><br /><br />
;o)<br /><br />
Üdv,<br /><br />
P.<br /><br />
okl. ferológus
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9100565
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-17T08:52:15+01:00
2010-03-17T08:52:15+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Sziasztok!<br />
Nos, lehet a posztból nem derült ki, de én tekintettel a rosszidőre élőben hallgattam, az összes érintettet, ezt a paranormális élményt próbáltam egy poszt formájában kibeszélni és így különösebb pszihikai mellékhatások nélkül túlélni.<br />
Részben sikerült is, de néha még kísért vona vonaglása, ahogy ott állt az emelvényen, ahogy nézett szerintem nem százas, a szarházy csak nevéhez méltóan egy szarházi, egy bohóc, de vona veszélyes.<br />
Én személyesen láttam orbánt amikor hazaküldte a ruszkikat, az sokkal keményebb és veszélyesebb tettnek tűnt. Lelkes volt ő is, de nem csillogott a szemében az a különös valami ami vonáéban. Vona azt mondja nem fél, most nem fél. Orbán lehet, sőt biztos, hogy félt akkor. Most eldönhetjük mi nagyobb tett egy demokráciában nem félve hülyeségeket beszélni, vagy egy diktatúrában félve, de mégis azt mondani, hogy az elnyomók menjenek haza?<br />
A kérdés költöi, de kíváncsi lennék egy jobbikos véleményére e kérdésben.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9098001
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T22:24:54+01:00
2010-03-16T22:24:54+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Húúú Jaeg, köszönjük a kutató munkát!:)
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9097173
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T21:29:20+01:00
2010-03-16T21:29:20+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Kedves Pelikánom!<br /><br />
A kiváló posztodat elolvasva, és Hölgykém kiegészítését magamévá téve, szinte tökéletes beszámolót kaptam a tegnapi napról.<br /><br />
Egy piciny bajom azért volna Orbán beszédével: papírból mondta végig. Sztem ő igen jól tud papír nélkül is beszélni, ezért örültem volna, ha legalább a beszéd bizonyos része így történt volna.<br /><br />
A beszéd lényege a patkószög hasonlat volt:<br />
„Egy szeg miatt a patkó elveszett, egy patkó miatt a ló elveszett, egy ló miatt a lovas elveszett, egy lovas miatt a csata elveszett, a csata miatt az ország elveszett – verd be jól azt a patkószöget!” <br /><br /><a rel="nofollow" href="http://www.mno.hu/portal/700981">www.mno.hu/portal/700981</a>
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9096549
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T20:45:27+01:00
2010-03-16T20:45:27+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Kedves Pelikán!<br /><br />
Talán Malacnál említetted, hogy egy államférfit hallottál és 2 zsazsát, a kettőre talán nem az utóbbi kifejezést használtad.<br /><br />
Amikor O.V. beszédet olvastam akkor nekem is az jött be, hogy igen, így beszél egy államférfi...<br />
Azért tolom be ezt a Viktor szöveget, amit fentebb is említtem, mert nagyon hajaz arra, amit váltig hangoztatsz, hogy el lehet adni lábon a gabonát, shortolni is lehet, de kenyér csak akkor lesz belőle, ha learatják, megőrlik, és megsütik.<br /><br />
Tudom azt is, utálod a linkeket, de ha még nem olvastad, akkor mégiscsak kattints rá, a végére toltam. <br /><br />
„….<br />
Tisztelt Hölgyeim és Uraim!<br />
A spekuláció az elmúlt évtizedek során újra eluralkodott, sőt a termelés lefokozásával ismét súlyos recessziót idézett elő a világgazdaságban. A mindennapi életben ez azt jelenti, hogy egyre kevesebb vállalkozás képes fönnmaradni, új vállalkozásokra alig van lehetőség, sorra szűnnek meg a munkahelyek, újak pedig nem jönnek létre helyettük. A spekuláció európai méretekben a vállalkozások tönkremenetelét és a munkahelyek megszűnését idézi elő. Mindebből érdemes egyszer s mindenkorra leszűrnünk a jövő egyik axiómájaként, hogy a termelést, vagyis a munkát nem váltja ki a spekuláció. Nem véletlen, hogy a világgazdaságban ma azok a térségek erősek, ahol jelentős termelés zajlik. És sajnos ma ez kevésbé a Nyugat, inkább a Kelet.<br />
….<br />
Mivel, tisztelt Hölgyeim és Uraim, a pénzkapitalizmust nem a munka, hanem a spekuláció működteti, egyszerűen föléli a jövőt. Miközben föléli önmagát is, mert fölemészti a civilizációnk saját erőforrásait, meglévő értékeit, de nem hoz helyette létre semmilyen új értéket, nem szabadít fel energiákat sem. Ezzel szemben a szociális piacgazdaság jelentősége éppen az, hogy elsőbbséget ad a munkának és a termelésnek, vagyis folyamatosan értéket állít elő. Folyamatosan újjáteremti civilizációnk gazdasági alapjait.<br />
…<br />
Én úgy érzem, hogy Európának a mainál sokkal egyértelműbben kell kimondania, hogy a munkát támogatja, a spekulációt ellenzi. Sokkal egyértelműbben kell kimondania, hogy az európai kultúrában az emberideál az, akinek van tisztességes munkája, amiből meg tud élni, és el tudja tartani a családját. És ezt nemcsak kimondani kell, hanem a föltételeit is meg kell teremteni. Nagyon határozottan elsőbbséget kell adnunk a termelő kapitalizmusnak, a pénzkapitalizmust, amire egyébként bizonyos mértékig szükségünk van, pedig nagyon egyértelmű és szigorú szabályok közé kell szorítani. Nagyobb teret és jóval több lehetőséget, sokkal nagyobb szabadságot kell adni egész Európában a kis- és közepes vállalkozásoknak, a családi vállalkozásoknak, mert a legtöbb embernek ők adnak munkát a kontinensen.<br />
…”<br /><a rel="nofollow" href="http://orbanviktor.hu/beszed/a_magyaroknak_van_hivatasuk_es_kuldetesuk_az_europai_unioban">orbanviktor.hu/beszed/a_magyaroknak_van_hivatasuk_es_kuldetesuk_az_europai_unioban</a><br /><br />
(2010. március 4. Orbán Viktor beszéde az Európai Néppárt európai parlamenti (EP) frakciója vezetésének "Munkahelyteremtés és növekedés" című ülésén, Budapesten.)<br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9096519
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T20:43:58+01:00
2010-03-16T20:43:58+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Jaegem, na erre én is kíváncsi vagyok!<br /><br />
Hozzad, ha találod!
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9096352
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T20:33:43+01:00
2010-03-16T20:33:43+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Mélyen egyetértek Corry szaktárssal!<br />
Kitűnő elemzés volt, én is élveztem!:)<br /><br />
Egy kis hiányérzetem azért csak van, bár tudom, ő már nem akar, de ha akarna se tudna labdába rúgni:<br />
Demszkáj mártíromsága kimaradt!<br />
Mert azért lássuk be, ez a maga nemében egyedülálló mazochista, évről-évre kiáll a placcra, ha tudván-tudja is, annak semmi pozitív hozadéka nem remélhető, bár tegnap már azt is eredményként könyvelhette el, hogy ezúttal tojászápormentesen abszolválta a szokásos nyíltszínű blamázst.<br /><br />
OV tényleg hozta a formáját, okosan beszélt, nem lepett meg, tudtam, így lesz.<br /><br />
Lali minden szempontból hasonult kabátjához.<br />
Azon kívül, hogy álmosító, dögunalmas előadásmódban értekezett a "házilegyekről" annak a néhány "döglégynek", mondjuk felvehetett volna egy tisztességes, sötét felöltőt, nem egy kekiszínű háromnegyedesben pódiumra állni!<br />
Lali kívül-belül egy keki.<br />
(a cédulások közben bőszen gyűjtöttek, s mikor odament Bokroshoz a riporter, hogy megkérdezze, összegyűlt-e már, akkor a "ma ünnep van, engedjen ünnepelni" szöveggel elhajtotta... A riporter csaj azért még odabökte a kérdést, hogy akkor miért is gyűjtenek az ünnepen? Erre persze nem volt válasz, megszoktuk, a kínos kérdések elől mindig eliszkolnak ezek a szarháziak.)<br /><br />
Vona valóban érdekes intonálással adta elő...Igaz, se papírja, se kottája nem volt. <br />
Morvai jó ritmusban tartott hatásszüneteket...<br />
Pörzse azért nem gyagya. Ha nem is tudta kapcsiból sorjázni az Árpád-háziakat, elég jól helytállt ma reggel...<br /><br />
Szarházy Attissal szándékosan nem foglalkozom, ő csak egy kis tenyérbemászó zsebpinokkió (mert azért gyurcsányhoz még fel kell nőnie)nem érdemel külön reagálást, úgy volt jó, ahogyan leírtad.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9095992
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T20:08:09+01:00
2010-03-16T20:08:09+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán! <br /><br />
Kihagytam minden ünneplést, és csápolási alkalmat, már eldöntöttem kikre karcolok keresztet, s jöhet akármilyen X-man, tudom, jó helyeken lesznek az X-ek.<br /><br />
Olyan érdekes, kerestem azt a hírt, ami arról tudósított, hogy európai ívű programot adott egy rangos rendezvényen, de sehogy és sehol nem találom. Biztos a véletlen műve. <br />
Szokásommal ellentétben benézek a fidesz honlapjára, hátha ott meglelem. <br />
Ha igen, visszajövök vele.
https://ferologia.blog.hu/2010/03/16/radikalis_zaptojast/full_commentlist/1#c9095525
Válasz erre: Radikális záptojást
2010-03-16T19:37:15+01:00
2010-03-16T19:37:15+01:00
Corry
http://blog.hu/user/27759
Pelikán, ez egyszerűen zseniális volt, az utolsó mondat mindenre feltette a koronát. Én most csak egy újabb posztért szeretnék könyörögni a Tanszéked névadójának beszéde után.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c9063986
Válasz erre: El lehet menni
2010-03-13T21:49:35+01:00
2010-03-13T21:49:35+01:00
Corry
http://blog.hu/user/27759
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8?fullcommentlist=1#c9054572" class="reply_nick_60266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9054572 );">@hölgyválasz</a>: <br />
Hölgyim, szerintem most már a március 19.-ét várja :-)
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c9054572
Válasz erre: El lehet menni
2010-03-12T20:09:34+01:00
2010-03-12T20:09:34+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Szia Pelikánom!<br /><br />
Látom, nincsenek motivációid...<br />
Vagy csak idő híja?<br />
Netán lustaság?<br /><br />
Na, rajta, lökj ide nekünk valami okosságot!
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8812886
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-23T05:04:02+01:00
2010-02-23T05:04:02+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Kedves Pelikán!<br /><br />
Hm. Nem, nem tudtam. Azt viszont a saját fülemmel hallottam, hogy Bajnai azt találta mondani (több más érdekesség mellett), hogy növekedési pályára állította a gazdaságot. Igazán meglepődtem, ilyen vaskos humorra nem számítottam, de legalább megtudtam azt is, hogy Mesterházi mellett Orbán is hazafi, bár eddig úgy véltem Mesterházi inkább csak hazafing, ez pedig azért lényeges különbségnek tűnik. Úgy látszik, a gyurcsányizmust a végtelenségig lehet fokozni, a fidesznek tényleg össze kellene kapni magát, de itt már csak az imádság segít, komolyan mondom.<br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8810018
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-22T20:38:15+01:00
2010-02-22T20:38:15+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Szia Jaeg!<br />
A tanszék kampánycsendet tart, vihar előtti csend ez, tudod é, hogy fletó utolsó döntésekén 25 millával támogatta a jobbikot, és azt hallottad-e, hogy a bkv pénzből is kaptak rendesen, csak elszámolták magukat a szocik, a fejükre nőttek.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8768078
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-19T05:12:46+01:00
2010-02-19T05:12:46+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Úgy elnéptelenedett a tanszék, talán még Abandi szaktárs is kopogtató cédulát gyűjteni ment, a tancékvezető meg kampányol a kocsmában, prof. Paszternak meg máshol kísért.<br /><br />
Ezt a hírt -bár a tanszékvezető nem szereti a linkeket- azért beszúrom ide, hogy meglegyen, ha majd kell:<br /><a rel="nofollow" href="http://www.fn.hu/belfold/20100218/mszp_egyheti_plusznyugdijat_iger/">www.fn.hu/belfold/20100218/mszp_egyheti_plusznyugdijat_iger/</a><br /><br />
Úgy látszik ez a bevált taksa.<br /><br />
Ezek után sarlatánság ugyan, de mégsenem bírom megállni, hogy közzé ne tegyem a saját prognózisomat:<br />
2010.04.11.<br />
100.000 szavazat SZDF-re<br />
200.000 szavazat LMP-re<br />
600.000 szavazat Jobbikra<br />
1.400.000 szavazat MSZP-re<br />
2.300.000 szavazat FIDESZ-re <br />
-------------------------<br />
4.600.000.- Ez elég sanyarú.<br />
Tehát a helyzet nem túl biztató, lehet nekem is menni kéne kampányolni?
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8737334
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-17T05:10:40+01:00
2010-02-17T05:10:40+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
Ez szörnyű! Nincs ez ellen valami tabletta, vagy védőoltás? Azt se bánom, ha offshore-os!<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/2010/valasztas/mesterhazy_tobin-adot_ingyen_tankonyvet_es_tobb_rendort_iger/">index.hu/belfold/2010/valasztas/mesterhazy_tobin-adot_ingyen_tankonyvet_es_tobb_rendort_iger/</a><br /><br />
Ez a szocjövő cselekvési programja a szociknak? Azt hittem, Gyurcsánynál nincs lejjebb! Hát mégis van. Esküszöm, hogy a Jobbik egy kisdedóvó ahhoz, ami ide kell! Franco-t akarom, Nero táncikája már megvolt, most jöjjön a tábornok!<br /><br />
Olvasom, egyre több építőipari cég fog padlót.<br /><br />
Üdv. Szebb napot.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8678742
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-12T07:46:35+01:00
2010-02-12T07:46:35+01:00
Corry
http://blog.hu/user/27759
Ejnye mán, hogy mindenkinek Kuba jut eszébe a baloldalról! Most ha én lennék a Kim Dzsong Il még meg is sértődnék! <br /><br />
Mekkora lenne, ha Kim-et is meglátogatná a mi szeretettt Ferink és egy nagy elqrási konferenciát tartanának esettanulmányokkal feldúsítva!
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8603874
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-06T11:05:48+01:00
2010-02-06T11:05:48+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8?fullcommentlist=1#c8602349" class="reply_nick_50052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8602349 );">@abandi</a>: <br />
Gyufi Megkapta az irányelveket. <br />
De a nyazsgemmel baj lesz, mer' reformattált Ferink már csak hasonszőrtelenekkel kokettálhat, azok meg egyre fogynak, mennek az előzetesbe, vagy a kihallgatásokra. De majd kerülnek még egy placcformra, s megtanulhatják: betlivel nem érdemes durchmarsot bemondani, mert Fedák Sári visszaszól.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8602349
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-06T03:24:08+01:00
2010-02-06T03:24:08+01:00
abandi
http://blog.hu/user/50052
Hölgyi!<br /><br />
"Hiába kűdöd, az ugyan el nem megy!"<br /><br />
De, elment! Izrajélba...<br />
Oszt' visszajött.<br />
Zágson mondod Te, nyazsgem mondja ő...
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8589559
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-05T09:17:25+01:00
2010-02-05T09:17:25+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Kabbe hülye blogmotor!
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8589548
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-05T09:16:41+01:00
2010-02-05T09:16:41+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Tegnap jeleztem, mára megérlelődött:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://holgyi.freeblog.hu/archives/2010/02/05/Piszkos_Atti_a_kapitanyjelolt/">holgyi.freeblog.hu/archives/2010/02/05/Piszkos_Atti_a_kapitanyjelolt/</a>
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8589349
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-05T08:58:43+01:00
2010-02-05T08:58:43+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Jeleztem, hogy esetleg kiposztolom, hát mára tényleg megérlelődött bennem:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://holgyi.freeblog.hu/archives/2010/02/05/Piszkos_Atti_a_miniszterelnokjelolt/">holgyi.freeblog.hu/archives/2010/02/05/Piszkos_Atti_a_miniszterelnokjelolt/</a>
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8588443
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-05T06:30:54+01:00
2010-02-05T06:30:54+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Kedves Pelikán!<br /><br />
Azt tudod-e, h a karrierje kezdetén ez a Mester(szar)házy jelentkezett a Fidesznél is, h dolgozna a miniszterelnöki hivatalban. Szerencsére jószemű volt a castingoltató, és nem kellett. (Ugye így járt Újhelyi is, aki szintén a Fidesznél akart karriert csinálni.) Ezek az ifjú gárdisták, ezek a Hiller-jugendek rosszabbak, mint a régi komcsik, mert elveik nincsenek, csak eszközként használják az ideológiát.<br /><br />
Az mszp totálisan azt a kampányt műveli, amit gyurcsány idején. Mintha csak a nagyorrú reformer osztaná a lapokat. És valóban, exdartagnan egyre jobban elgyurcsányosodik. Mivel nem egy észlény, sokat fogja még elszólni magát, balfaszabbul fog manipulálni mesterénél. <br /><br />
Ez a beszéd, melyre a poszt is hivatkozik, ebbe a sorba áll be. Hát hülye ez? Hát mit képzel ez? <br /><br />
Gyakorlatilag azt mondta ki, h a jobboldaliság, a Fideszre szavazás együtt jár a szaremberséggel. Mert világos, h szarember az az orvos, aki nem segít rendesen a betegének, csak mert az egy híres balos apja, vagy szarember az a tanár, aki szopatja a gyereket azért, mert egy maszopnyik karrierista fia.<br /><br />
A beszéd ki nem mondott üzenete tehát az, h a jobboldali szavazóvá válás egyenértékű a szaremberré válássál még akkor is, ha az ember értelmiségi, humán pályán dolgozik.<br /><br />
Mit lehet erre mondani? Azt, amit Pelikán kománk:<br />
el lehet menni!.... ...de nem Kubába, hanem kilőni az ilyet az űrbe, .... egy senkinek a semmiben a helye. Pont.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8586158
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-04T20:48:03+01:00
2010-02-04T20:48:03+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Jaja. De már Kuba sem az igazi, legfeljebb a szivar. Már ott is új szelek fújdogálnak...<br />
...ha elvtársak belepnék a szigetet, mint a legyek, úgy is bánnának velük és erősen szorgalmaznák a népek Guantanámo újrahasznosítását a forradalmi eszmék jegyében.<br />
Esetleg a Castro-kultusz átfordulna kasztrálásba. Elég forróvérűek arra a népek.
https://ferologia.blog.hu/2010/02/04/el_lehet_menni_8/full_commentlist/1#c8577691
Válasz erre: El lehet menni
2010-02-04T10:43:50+01:00
2010-02-04T10:43:50+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Elsőőő!:)<br /><br />
Hiába kűdöd, az ugyan el nem megy!<br /><br />
Mármér' is menne?<br />
Ha me.- i funkcióra nincs is esélye, de egy zaftos parlamenti helyre biztosan.<br /><br />
Egyébként láttam én is ezt a förmedvényt, szegény lcd-m alig úszott meg egy jól célzott rúgást, pedig az is csak ártatlan elszenvedője az ilyen mesteri fokra törő és emelkedő szarházyaknak....<br /><br />
Hogy milyen gátlástalanul aljas...!<br />
Megérdemelné ő és egész pereputtya, hogy tényleg úgy legyenek kezelve, ahogyan, amivel riogat.<br />
Döglődne az apja hónapokig, mondjuk heti 3 kínszenvedős vesekőrohammal, nix protekció, szépen a várólista végére!!!<br />
És még ekkor sem vádolhatná meg az orvosokat!<br />
Mehetne panaszra a parasztja, elvtársaihoz! Akik kitalálták a nagyszerű Teljesítmény Volumen Korlát intézményét!<br /><br />
Égnek áll a hajam!<br /><br />
A sok nyugger meg beájulva, párás szemekkel....Láttam....<br />
Észre sem veszik, hogy ez a nyikhaj megint tőrt mártott két jelentős társadalmi réteg hátába, közte pont azéba, akinek jobbára köszönhetik, hogy egyáltalán élnek és mozognak. Micsoda hálátlan népség!<br /><br />
Erről eszembe jutott egy meghökkentő bulvár hír, amit reggel olvastam, lehet, hogy így együtt a kettőt, kiposztolom...
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8529538
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-31T19:44:27+01:00
2010-01-31T19:44:27+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
mesterházi nyilvánosan, a becsületsértés határát érintő ajánlata végül is 75000 puha forintról szól, meg hogy a munkakerülők is számíthatnak egy kis zsére a duplájára emelendő méltányossági nyugdíjalapból.<br /><br />
Úgy látszik a börtön megúszásáért semmi pénzt nem sajnálnak az elvtársak, különösen, ha a közösből megy. <br /><br />
Szerintem már nincs is helye semmilyen érvnek, kivéve, ha az egy vascső, vagy valami hasonlóan hatékony meggyőző eszköz. <br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8498689
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T21:52:32+01:00
2010-01-28T21:52:32+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Kedves Malac!<br />
Természetesen az egyéb szolgáltatások is hozzátartoznak egy ország működéséhez és én véletlenül sem gondolom, hogy a tanár, az orvos, vagy éppen a hivatalnok munkája nem fontos, én csupán azért sarkítottam ezt így ki mert a világ és ezen belül mi főként átestünk már a ló túloldalára, hiszen a valós, a megfogható dolgok azok amelyek igazából, mint áruk mozoghatnak. Ezért mondtam például a határidős ügyleteket ahol tényleg lehetséges venni és eladni még meg sem termelt dolgokat, és keresni az ügyleten ami lássuk be nonszensz. <br />
Persze egy modern gazdaság működéséhez sok minden kell, de például a tőke és pénzpiac jelenlegi működése inkább káros, mint hasznos, mert ma a részvény nem arról szól, hogy beszállsz a pénzeddel tulajdonosként valahová aztán arányosan részesedsz a haszonból, hanem sokkal inkább arról, hogy a felesleges pénzeszközöket a kicsik zsebéből átszivattyúzod a nagyok zsebébe, de ettől még nincs több elfogyasztható termék, magyarul a pénz csereeszközből tulajdonképpen terméké vált.<br />
Ehhez hozzájön még nálunk, az eltartottak tömege, azoké, akik jelenleg sem nem termelnek, sem nem szolgáltatnak(tanár) sőt mint jövendőbeli adófizető sem jöhetnek számba, ezek a képzetlen tömegek, és igen bizony a nyugdíjasok.<br />
Tudom jönnek erre a felosztó-kirovó dumával, de könyörgöm 90-ben egy tönkrement ország kapott egy halom olyan nyugdíjast, akik csupán a tönkremenésben voltak érdekeltek, a nemzeti jövedelemhez se közvetlenül se közvetetten nem járultak hozzá.<br />
Ezek a csoportok nagy része simán kiszűrhető, katonák minimál segély, rendőrök dettó, pártalkalmazottak szintén zenész, belső elháríts stb. Aztán van 800000 rokkant nyugdíjas az azt jelenti hogy az ország tíz százaléka vagyis minden tizedik ember rokkant, na ne.<br />
Tehát van tartalék a rendszerben bőven.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8498527
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T21:41:36+01:00
2010-01-28T21:41:36+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
"A legújabb: az mszp és demszky félárú bérletet ígér az összes nyugdíjasnak Pesten. Nagyon meg akarják tartani a fővárost."<br /><br />
ez szar ügy. Eddig a 65 felettiek ingyen randalíroztak minden vonalon a szélrózsa minden irányában, ...piacot, vagy tescos akciót egy magamfajta aktív hülye, csak páncélos és légi támogatással cserkészhettem be, mert nyugdíjasroham esetén a kivülállóknak ezen célpontok megközelítése felért egy spontán harakirivel.<br /><br />
Szóval eddig a személyi igazolványukat mutogatták az ellenőröknek, bérletet semmilyent sem. ...vagy le vagyok maradva? Nem hiszem. <br /><br />
Szép estét.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8498108
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T21:12:53+01:00
2010-01-28T21:12:53+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Látod malac ezért mondom, dugd csak ki az ormányod az óladból mandiner, meg mittudom én mi, annyit ér amennyit. teljesen félrevisznek, csőlátása lesz az fáklyának is. Ez mán döfi képzavar mi?<br /><br />
Egy igen idős barátom mondta, "a szék határozza meg a tudatot." <br />
Ezt én továbbfejlesztettem, mégpedig azzal, hogy néha ki kell rúgni magunk alól a széket, fölállni, mit fölállni! fölmagasodni, és körülnézni, és a szemüveget levenni, hogy más szemmel is lásson az ember.<br /><br />
Nekem speckó igazából egy szót sem kellene szólni, mert tudom hogy nálam a 9 millió sokkal többet szívott, szív, és fog szívni, néha magam is csodálkozom, hogy minek jártatom a pofámat, még a végén rosszul járok.<br /><br />
Csak hát az ember nem állja meg, mint ahogy most sem.<br />
Megelőzendő, hogy disznómód erőtvegyen rajtad a malacdepresszió felhívom a figyelmedet nyomatékkal az alábbi részletre, ha már annyira beleakadtál sódaroddal abba a tetves 9 millióba, mert ez ugye megmagyarázza miről is van szó. <br />
"__Mielőtt valaki felhördülne tisztázzuk, egy társasház 25 lakását el lehet adni még megépülte előtt, ám beköltözni csak akkor lehet, ha valóban megépül, mint ahogy lehet venni még el sem vetett búzát határidős ügyletre, de kenyeret csak a learatott, és megőrölt búzából lehet sütni.__"<br /><br />
De! hátha emígy:<br />
Az iskolát is valakinek fel kell építeni, és a tízórainak valót, vagy az ebéd alapanyagait valakinek csak elő kell állítani. Még a tescosat is! <br />
Malacom! nem ismerek rád! Hol turkálsz mostanában? <br />
Török Gabci jó fej, el is olvasgatom, ha épp ráérek, de azért ő is mindig utólag okossabb. Ezt ne felejtsük el. <br /><br />
Jó turizást, de a dagonyázást most halaszd el, egy vonalas sertésnek így kampányidőszakban minden zöld számít!<br /><br />
disznótársi röffel<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8497627
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T20:43:12+01:00
2010-01-28T20:43:12+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Szia Pelikán!<br /><br />
Jó, h szólt Jaeg, mert mostanában nem néztem be. Ritkán írsz, ezért mondom néked: nyugodtan linkeld be magad hozzám, ha írtál vmit. Nálam bármikor jár neked egy egészséges spam:-)))<br /><br />
A lényegre:<br />
Én őszintén szólva nem vagyok a barátja annak a szemléletnek, amit a poszt képvisel, azaz az 1 millió tart el másik 9 milliót is. <br /><br />
Ez azt jelentené, h aki egy iskolában vagy kórházban takarít, az nem termel gdp-t, de aki egy magán termelő cégnél, az igen. <br /><br />
Vegyük észre, h ez nyilván hamis beállítás. Mindkét ember takarít, mindkettő ugyanannyi gdp-t termel.<br /><br />
Vagy: az a gdp, amit a tanár termel, az benne van a maszek világban is, hisz valaha mindenki állam által fizetett tanároktól tanult ezt-azt.<br /><br />
A többivel egyetértek, de ezen gondolkozzunk el jobban, és ne hozzuk már azt ki, h tulajdonképpen a tanár nem is fizet adót, csak az állam egyik zsebéből a másikba rakja a pénzt, amikor a tanár adóját behajtja. Rendkívül hibás, rossz szemlélet ez.<br /><br />
A legújabb: az mszp és demszky félárú bérletet ígér az összes nyugdíjasnak Pesten. Nagyon meg akarják tartani a fővárost.<br /><br />
Üdv.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8497062
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T20:00:54+01:00
2010-01-28T20:00:54+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij?fullcommentlist=1#c8487573" class="reply_nick_72069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8487573 );">@Dr. Pelikán et. (ferológus)</a>:<br /><br />
Kedves Pelikán! <br /><br />
Jó, legyen, belátom nehéz pengeélen táncikálni, de azért mehetne ez jobban is. <br /><br />
...hanem most hallottam, hogy az EU tagjaként sikerült magyarországnak Szlovákia hűbéresévé szegődnie, legalábbis a tervezett 50 milliós alap, amit a nyelvtörvényt megsértők megsegítésére terveznek létrehozni, az mintha azt jelképezné, hogy Szlovákia magyar tartománya első lépcsőben ennyit fizet adóban. Na, de mi lesz, ha 1 hét alatt elfogy a zsé? <br /><br />
Üdv. <br /><br />
j.<br /><br />
P.S. közben számolgatok egy év 52 hét, az annyi mint 2600 millió, hmmm... afffeneeee
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8487573
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T09:49:58+01:00
2010-01-28T09:49:58+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij?fullcommentlist=1#c8486136" class="reply_nick_137172" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8486136 );">@jaegtoer</a>: Szia4<br />
Szerintem igen szeretnének 2/3-ot, de az nem olyan egyszerű mert a választók egy része sumákol, emlékezz 2002, 2006-ra ott is a fidesz vezetett csak nem ennyire és mi lett a vége? <br />
Szerintem a győzelem, most meg lesz, de szűken, ugyanis a nem válaszolók, vagy a választani nem tudók nagy része szoci érzelmű csak titkolja, gondolj arra, is hogy a választások után is a fidesz vezetett csak aznap nem.<br />
Szóval a szoci sunyi, de ezt eddig is tudtuk.<br />
Aztán itt van ez a nyugdíj vita ebből a fidesz nehezen jöhet ki jól, mert vagy megígéri a 14-et ami a múltkor se jött be, vagy elkezd magyarázkodni egy abszolút alacsony iq-ju társaságnak. Bokros könnyen mondja, hogy a rendszer fenntarthatatlan, neki nem rágják el a torkát a szoci sakálok mert ő nem ellenfél.<br />
Szóval kemény játék lesz, de most annyi az előny, hogy talán nem fér el ennyi szoci szavazó az óvóhelyeken.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8486136
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-28T05:55:13+01:00
2010-01-28T05:55:13+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/itthon/valasztas2010/felmeresek/20100127-tarki-11-szazalekot-dolgozott-le-az-mszp-november-ota.html">www.origo.hu/itthon/valasztas2010/felmeresek/20100127-tarki-11-szazalekot-dolgozott-le-az-mszp-november-ota.html</a><br /><br />
Első ránézésre hízelgő eredmény lehet a fidesz 62 ázalékos közvélemény kutatásban mért eredménye, de ha melléteszem az mszp 22ájét akkor azt kell mondjam sikeresen öl és butít továbbra is a fletocita vírus. Minden droid attitűdtől mentesen szeretném, ha a fidesz 67-68 százalékot söpörne, be, mert azt követően egyértelműen kiderülhetne, hogy addig csak a szájukat jártatták, vagy tudnak, netán akarnak és képesek is valami mást is tenni, aminek eredményeként nem csak a saját egzisztenciájukban, hanem az ország állapotában is jelentős javulás következhetne be..<br /><br />
8 év szabad portyázás után ugyanis egy 22-25-30 százalékos választási eredmény az mszp esetében sikernek számít, különösen ha figyelembe vesszük Horn trónfoglalási eredményét az mdf-et büntető választás után.<br /><br />
Szerinted egyáltalán el akarja érni a fidesz a 2/3-os többséget?<br /><br />
...mert mintha ellen dolgoznának... nem?
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8452941
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-26T08:38:52+01:00
2010-01-26T08:38:52+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Ezt Vaffi hozta hozzám:<br /><br />
Érdekes egy poszt, nagy port kavart.<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2010/01/25/kartekony_hazugsag_a_nyugdij?fullcommentlist=1">boldogokasajtkeszitok.blog.hu/2010/01/25/kartekony_hazugsag_a_nyugdij?fullcommentlist=1</a><br /><br />
Jaegünk is beszállt a vitába, érdemes elolvasni!
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8430102
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-24T13:37:29+01:00
2010-01-24T13:37:29+01:00
Corry
http://blog.hu/user/27759
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij?fullcommentlist=1#c8427396" class="reply_nick_60266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8427396 );">@hölgyválasz</a>: <br /><br />
Mielőtt rátérnék, hadd gratulálja Pelikánnak. Ezek a gondolatok szoktak nekem is eszembe jutni vagyis az, hogy hányan termeljük meg azt, aminek sorsáról, -igaz indirekt módon- aztán a többség dönt.<br /><br />
A nyugdíjas fogalmát én azért pontosítanám.<br /><br />
Nyugdíjasok szüleim, akik kb. 67 éves koruk körül, de maradjunk abban, hogy a nyugdíjkorhatárt betöltve részesülnek abban, amit megérdemeltek. Pontosabban nem abban, mert többet érdemeltek volna.<br /><br />
Nyugdíjas az a rokkant aki tényleg nem tud dolgozni, önhibáján kívül történt mindez vele, őt is jogosan veszem a nyugdíjasok közé.<br /><br />
Egy normális országban ez a kétféle nyugdíjas van, de ha valaki akarja tovább lehet boncolni.<br /><br />
Viszont nekünk vannak másfajta nyugdíjasaink ám: <br />
-40 valahány éves korában nyugdíjba vonuló rendőr. Mert ugye a rendőr az veszélyes szakma, némely része való igaz veszélyes, de pl. a nyugdíjba készülő volt osztálytársnőm ugyanúgy irodában dolgozik mint sokan mások.<br />
-rokkantnyugdíjasok tömkelege. A rendszerváltás idején volt ez egy népi sport. Most volt egy hír, hogy egy rokkantnyugdíjas rabolta ki a bankot.<br />
-előnyugdíjasok. Amikor ilyen 70 év körüli nyugdíjkorhatárral szoktak előállani politkusaink, azt mondom, ne viccolódjunk már, először a 62 éves nyugdíjkorhatárt célozzuk meg, mert ma ha jól emlékszem átlag 57 évesen megy a magyar nyugdíjba.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8427396
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-24T08:41:35+01:00
2010-01-24T08:41:35+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Pelikánom!<br />
A bölcsek kövét én ugyan el nem kérem Tőled, de azt a kis kavicsot kérem, hadd kacsáztassak vele kicsit!<br /><br />
Bokrostól már vagy 2 éve hallottam, hogy a " legideálisabb " lenne a 70 éves nyugdíjkorhatár. <br />
Anyád!<br /><br />
És mit tesz Isten, most nyíltan kezdik pedzegetni!<br />
Megint csak: anyátok!<br /><br />
De most komolyan. Megőrültek ezek?!?<br />
Vaksi, nagyothalló, járókeretes "aktívakkal", -akiknek egyetlen érdemük, hogy még éppen nem csinálnak maguk alá- GDP-t termelni?!?<br />
Hát miféle idiotizmus ez?!?<br /><br />
Nyilvánvaló, tudják ők is, hogy ez nonszensz.<br />
1 okát látom, hogy beszélnek róla:<br /><br />
A 70-hez képest a 65, amit viszont tényleg be is vezetnek, maga a gyönyör!<br />
Már aki azt a kort is megéri ...<br /><br />
OV valami 40 éves munkaviszonyt emlegetett, ami után egy nő pl. elmehetne nyugdíjba.<br />
Hát nagyon kíváncsi leszek rá!<br />
Ezt egyébként ilyen siralmas állapotok közt, nem tartanám igazságosnak, szelektíve vezetném be.<br />
Mégpedig azon nők javára, akik legalább 2 gyermeket (tehát reprodukálták legalább önmagukat) neveltek fel.<br />
(Nem kis meló munkahely mellett, ezt csak az tudja, aki végigcsinálta!)<br />
A cigó asszonyságok szaporulatának előnye ebben nem játszik, hisz ők többnyire már 15-18 évesen eljutnak a "nyugdíjkorhatárig".<br /><br />
Ebbéli víziómról már itt írtam:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://holgyi.freeblog.hu/archives/2009/02">holgyi.freeblog.hu/archives/2009/02</a><br />
/17/Nyugdijkorhatar__agarverseny/<br /><br />
és ezt most is tartom.<br /><br />
"Valahogy olyan ez, mint az agárverseny, ahol a szélsebes ebek - hiába is ácsingóznának - sosem érik be a csalit, már ha egyáltalán szempont lenne közben a fogaknak csikorgatása, nyálaknak csorogtatása egy műnyuszi iránt."
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8423195
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-23T18:39:22+01:00
2010-01-23T18:39:22+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Én a boldogan(? Na mondjuk ez nem állítanám, mert bár ne lenne igazad! )bólogatók közé tartozom, Nálad a bölcsek köve, de hát túl jól látod(látjátok) az összefüggéseket ahhoz, hogy aszongyam rá, az csak egy tiszai kavics a zsebedben!<br /><br />
Szeretem az írásaidat, okosak.<br />
És Non est, Jaeg is azok, szóval nekem ilyenkor tényleg nincs mást tenni, mint helybenhagyólag bólogatni...
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8421066
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-23T15:12:48+01:00
2010-01-23T15:12:48+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij?fullcommentlist=1#c8418449" class="reply_nick_72069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8418449 );">@Dr. Pelikán et. (ferológus)</a>: <br /><br />
Széles és mély nyelvcsapásokat mellőzve s inkább az eszemre hagyatkozva jegyzem meg, lehet, hogy nincs nálad a bölcsek köve, de szakmabeliként nem lehet ismeretlen a számodra... a jól épített várat nehéz kikezdeni...hógolyóval meg nem sokra mennek. <br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8418449
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-23T09:46:52+01:00
2010-01-23T09:46:52+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Szia Jaeg!<br />
Mondod értem a nyugdíj problémát lehet, talán túlságosan is, ugyanis sokáig b..ta a csőrömet, hogy kevés a komment, megnézve a statisztikát töredéknyi, ellenvélemény szinte nincs is, nos magam is arra a következtetésre jutottam, hogy úgy megmondom a tuttit, hogy csak na ezért a többség csak elolvassa aztán boldogan bólogatva, vagy szégyenkezve kattint tovább, de most hogy te is mondod valószínűleg nálam van a bölcsek köve, s bár nem tudom melyik zsebemben, de mindegy is ha hat. Most azért a gyengébbek kedvéért teszek pár :):):)<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8403637
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-21T23:14:41+01:00
2010-01-21T23:14:41+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Szia Pelikán!<br /><br />
Jól sikerült a renoválás, és ez az új darab itt föntebb arról győz meg, legalább olyan jól el bírnék borozgatni veled, mint Lajossal, aki 36 éve a barátom.<br /><br />
Az első vagy errefelé aki érti a nyugdíjprobléma eredetét. Persze az is lehet, hogy keveset olvasok, minden esetre kedves Malacunknál már elmondtam a hattyúdalom két vagy három áriában, egyet benyelt a blogmotor, ezt az egyet azért sajnálom, mert jó pillanatban, jó svunggal vertem a billentyűket, aztán a semmire.<br /><br />
Attól tartok a választással is így járok. Sok hűhó semmiért és a bodzagyűjtők meg a nyugdíjassá avanzsált lumpenek megint jót röhögnek a markukba. <br /><br />
Akárhogy is lesz, a bukta be van készítve, mert ha a politikusok a szakadék felett át akarnak kelni, a dolgozók és a gyerekek túl kevesen vannak ahhoz, hogy fel lehessen tölteni velük a mélységet, s ahogy telik az idő egyre kevesebben lesznek.<br /><br />
üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2010/01/21/idegdij/full_commentlist/1#c8403506
Válasz erre: Idegdíj
2010-01-21T23:02:13+01:00
2010-01-21T23:02:13+01:00
Non est volentis
http://blog.hu/user/20782
Államvizsga után, új (msc-s) félév előtt tengernyi időm révén nekiálltam egy kis olvasásnak is. Most tartom a 22-es csapdájánál, kísértetiesen hasonlít ez a helyzet, amiről fent Yossarianék kínlódására. (még nem olvastam végig)<br /><br />
Gyakorlatilag nem látom, hol lehetne ezt az önzáró kört megszakítani, hogy a baloldal az egyre népesebb nyugdíjas réteget -számukra valami hihetetlen megalázó módon- 20-30 ezer forintért megvásárolja négyévenként.<br /><br />
Én egyébként ezt tartom a mai magyar baloldal legnagyobb bűnének: a jövő felélését. A 80%-os államadósságot, ami előtte a Fidesz alatt folyamatosan csökkent 50 valahány százalékra. Mikor lesz legközelebb annyi a magyar államadósság, mint a Fidesz 2002-es hatalom-átadásakor...?<br /><br />
És ami a legdühítőbb, hogy csomóan föl se fogják az egészet. Egyszerűen orbánoznak meg kereszténykurzusosnak még 8 év mszp-szadesz ámokfutás után is...
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8268391
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2010-01-11T16:23:48+01:00
2010-01-11T16:23:48+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Pelikánom, klassz az új dizájn!<br />
(Arról a képről ott a bal sarokban, már nem is szólva...)<br /><br />
Miután a helyzet fokozódik, ( a kínaiak már a spájzban vannak )éhezve várjuk Professzor Úr további útmutatásait!<br /><br />
Tiszteletteljes üdvözlettel, az Ön hűséges Tansegje:<br /><br />
Hölgyválasz
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8258277
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2010-01-10T18:47:30+01:00
2010-01-10T18:47:30+01:00
abandi
http://blog.hu/user/50052
Heló Főnök!<br />
Természetes, hogy olvastuk -itt lent a kazánházban- a fidesz melletti (teljes mellszélességű) kiállását.<br />
természetesen bennünk is fölmerült a magyar nemzetközösség gondolata (by angolszász...),és az egységben az erő...<br />
de:<br />
A szlovákiai adóparadicsom elvette a józan emlékezeő tehetségét!<br />
Üdv.:<br />
alfűtőiház
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8244342
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2010-01-09T03:02:22+01:00
2010-01-09T03:02:22+01:00
abandi
http://blog.hu/user/50052
He!<br />
hehehe...
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8159418
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2010-01-01T21:58:45+01:00
2010-01-01T21:58:45+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
BUÉK, Pelikán et. prof.!<br /><br />
Azért az avatar képed picit necces, mert ugye a rajta látható színész erősen kötődik a ferológia tárgyát képező személyhez/pártjához, bár itt kétségkívül nem közemberi minőségében, hanem filmes szerepében jelenik meg.<br /><br />
Üdv.:-)
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8159362
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2010-01-01T21:51:30+01:00
2010-01-01T21:51:30+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Sziasztok!<br />
Látom sokan kívántatok, én tegnap valami szar pezsgőt ittam így ma nem kívánok semmit és senkit, de azért ne csüggedjetek, a faluvégen már faragnak az ácsok.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8104343
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-12-25T23:13:14+01:00
2009-12-25T23:13:14+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Nah, ezt benyelte a blogmotor, akkor még egyszer:<br /><br />
Boldog, Áldott Karácsonyt, kedves Pelikán!<br />
Üdv.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8104324
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-12-25T23:10:34+01:00
2009-12-25T23:10:34+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Boldog, Áldott Karácsonyt, kedves Pelikán!<br />
Üdv.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8094603
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-12-24T08:19:35+01:00
2009-12-24T08:19:35+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Kedves Pelikán!<br /><br />
Az jutott eszembe Szenteste reggelén, szeretetből tudnának-é katedrálist álmodni az építőmesterek, vagy már meg is van 2000 éve, csak mindent eltakarnak a láthatatlan falak? <br />
Addig is amíg leomlanak, békés, boldog Karácsonyt kívánok.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c8088289
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-12-23T12:53:23+01:00
2009-12-23T12:53:23+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
OFF<br /><br />
Kedves jó Pelikánom!<br /><br />
Kívánok Neked és Szeretteidnek áldott, békés Karácsonyt, legyen nagyon szép Ünneped!<br /><br />
Szeretettel : Hölgyi<br /><br />
ON
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7777064
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-25T01:27:02+01:00
2009-11-25T01:27:02+01:00
abandi
http://blog.hu/user/50052
T. Blogger!<br />
Mivel az 500 forint adománynak minősül, ezért kéretik a 25%áfát a jövő évi adóbevallásában szerepeltetni!<br />
apeh<br />
(láttam:<br />
nbh)<br />
Köszönöm,<br />
fletó
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7764266
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-23T20:50:16+01:00
2009-11-23T20:50:16+01:00
nyelv-ész
http://blog.hu/user/41606
Drága Bolgár Úr !<br /><br />
Hát a Devla álgya mög magát, hogy-hogy nem volt kípe odajadni aztat a kis pízecskét, mikor magának mög van számtalanul! <br /><br />
Mögmondom: mer' rasszista! <br /><br />
Szegín cigán éhon halhat, azér' nem kár, ugyi? Bezzeg a göngyölhalápi norvégeknek meg ad bőven, eszem a szívit mög a zúzáját csalamádéval! Aztán mög ne jöjjön nekem itten a dógozós dumával! <br /><br />
Hát maga is a szegín cigán halálit kívánja, mi? Méghogy dógozni!
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7715357
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-19T06:04:03+01:00
2009-11-19T06:04:03+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1?fullcommentlist=1#c7713800" class="reply_nick_72069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7713800 );">@Dr. Pelikán et. (ferológus)</a>: <br /><br />
Szia Pelikán!<br /><br />
"Végigélveztem" a videjót:-) Két dolgot pécéztem ki.<br /><br />
Az egyik az a szakasz, ami azt harsogja: <br />
"Kora reggel kincset találni jobb, mint a kertben kapálni"<br />
Van ebben valami, de azért elég árulkodó attitüdöt mutat.<br /><br />
A csajszit én is kiszúrtam és én sem tudom eldönteni, hogy Budai Bernike-é, avagy mégiscsak inkább Friderika.<br /><br />
Akárhogy is van, mindenképp megborzongató. Látványnak azért még mindig jobb, mint a nagyonjogász Hackpéter, vagy Németh Sándor, aki egy ideig szomszédom vala a VII. kerületben. Igaz én inkább a Rózsák terét favorizáltam, vagy a Ferencesekét a Ferenciek terén, bár vallásügyben alul képzett vagyok és jobb szeretem a személyes kontaktust közvetítők nélkül, ami úgy vélem hamarabb megvalósul mint terveztem, ha csak valami csoda be nem üt. Addig is követem Madách örökbecsűjét, azaz kűzdök és bizakodok, egyebet úgysem igen tehetek.<br /><br />
Szép napot, meg üzleti sikereket, mert nem csak vízzel és hittel él az ember. <br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7715337
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-19T05:43:12+01:00
2009-11-19T05:43:12+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Jó Malacom! Addig hiányoltad a bírósági ügyet, hogy már nemzetközi elfogató parancs is van a Hunvald tettestársára Czibula Csabára.<br />
Igaz ugyan, hogy rég kitakarították a fideszből, de a tettestársi minőség a tagsági időre datálódik. <br />
Talán már Te is láttad:<br /><a rel="nofollow" href="http://index.hu/belfold/2009/11/18/elfogato_parancs_a_fidesz_volt_vii._keruleti_alelnoke_ellen/">index.hu/belfold/2009/11/18/elfogato_parancs_a_fidesz_volt_vii._keruleti_alelnoke_ellen/</a><br /><br />
Jól mondta Pelikán, hogy vigyázni kell miket irkálunk, mert az elvtársak azért találékonyak, különösen, ha ötleteket is kölcsönzünk nekik. Igaz, az intrikában lekörözhetetlenek.<br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7713800
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-18T23:11:37+01:00
2009-11-18T23:11:37+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Csak nem a szóvivőcske dalol ott?
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7713785
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-18T23:10:40+01:00
2009-11-18T23:10:40+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Szia Jaeg!<br />
A vidámakat esős vasárnapokon én is szoktam nézni itt egy kis nosztalgia:<br /><a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=yxh3hl8Yqks">www.youtube.com/watch?v=yxh3hl8Yqks</a><br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7713243
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-18T22:12:34+01:00
2009-11-18T22:12:34+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Az előbb volt szerencsém nekem is beleszaladni az atv-n keresztül egy műsorba, amelyben Bauer és Debreczeni egymás pöcöröjét szopikázva orbánoztak, fideszeztek. Egy idő után a kép ifjú politológus annyira ráunt a banánra, h szinte már ellenzékivé váltak a két seggarc hatására.<br /><br />
Azt azért nem értem, h ha egyszer a Fidesz annyit lop, miért nincs legalább egy bírósági ügy?
https://ferologia.blog.hu/2009/11/18/vegyes_savanyusag_1/full_commentlist/1#c7712084
Válasz erre: Vegyes savanyúság
2009-11-18T20:22:47+01:00
2009-11-18T20:22:47+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Kedves Pelikán!<br /><br />
Igazán dicséretes, hogy az említett adóra is bekukkantasz, nem vagy Te mazochista kicsit?<br /><br />
Bár régen rendszeresen néztem ott, igaz csak egy műsort, a vidám vasárnapot, mert abból mindig tudni lehetett, hogy mik az új tézisek. Hack Péter is ott ült az első sorban,gondolom ellenőrizte, hogy tényleg szöveghű a kinyilatkoztatás. Aztán elundorodtam, bár a cigiről is úgy bírnék leszokni.<br /><br />
Hanem még jó, hogy nem Téged, az adakozót akartak esetleg megverni, mert nem adtál inkább egy ezrest, amikor az volt az elvárás.<br /><br />
Azt kell, hogy mondjam ez a 20 év arra volt jó, hogy beérjen a kádári vetés, lám Ferenc is milyen jól szaarba szökkent, és a zsizserehad is szépen elburjánzott. A napokban mondtam, hogy jó lesz nem kígyót békát kiabálni az oláhokra és a tótokra, mert hamarosan rájuk leszünk szorulva. Legalábbis annyira, hogy a magyar menekült táboroknak adjanak egy kis helyet. Hátha szerencsénk lesz, és élve eljutunk addig. De attól tartok, csak Líbiában kapnánk menedékjogot, addig elúszni meg elég fárasztó. Legalábbis ebben a korban.<br /><br />
Üdv. <br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7659246
Válasz erre: Bús
2009-11-13T10:58:08+01:00
2009-11-13T10:58:08+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Kedves Jaeg!<br />
A fletó mivel érdemben el se ment, így vissza se térhet, de őt már szerintem túl elemeztük, ellenben a táborát azt nem lehet eleget fikázni, mert az nem semmi, az ÉS publicistájától, a tsz Marinénikig terjed, és meg kell találni köztük a közös pontot különben, nem hatástalaníthatjuk érdemben az időzített pápai veszedelmet, aki se János, se Pál, se Bendek és nem is szent, de ferenc.<br />
Szóval napfivér holdnővér, hol talál egymásra?<br />
Ez itt a kérdés, meg a venni vagy nem venni.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7657166
Válasz erre: Bús
2009-11-13T07:25:13+01:00
2009-11-13T07:25:13+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Tisztelt Professzor Úr!<br /><br />
Tessen csak a szemináriumokat rendszeresen megtartani, mer’ a végén nagy szarban leszünk<br /><br />
"Én továbbra is közügyekkel kívánok foglalkozni, ez lett az életem."<br />
(Gyurcsány Ferenc, 2009.10.01)<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://malacnews.freeblog.hu/archives/2009/11/10/Harom_kivansag/#comment-9882752">malacnews.freeblog.hu/archives/2009/11/10/Harom_kivansag/#comment-9882752</a><br /><br />
Üdv.<br /><br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7639711
Válasz erre: Bús
2009-11-11T16:35:56+01:00
2009-11-11T16:35:56+01:00
Dr. simonmondja.
http://blog.hu/user/199442
Vagyishogy eljöttem okosságot etc.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7639684
Válasz erre: Bús
2009-11-11T16:34:11+01:00
2009-11-11T16:34:11+01:00
Dr. simonmondja.
http://blog.hu/user/199442
Napsugarast Pelikán et.!<br /><br />
Nagyon alulképzett voltam rádióügyekben, ezért elmentem okosságot olvasni.<br />
És most már bátran leteszem a lantot, vagyis a garast, hogy<br />
az apolitikus életművész millióknak üzent így a két nagy párt, hogy azzal nem ússzák meg a választást, hogy nem mennek el és feltekerik a hangerőt a rádión, mert akkor elveszik a jó kis rádiójukat, de juszt is oda kell húzniuk valahova az ikszet.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7603073
Válasz erre: Bús
2009-11-08T14:59:04+01:00
2009-11-08T14:59:04+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Na nem mintha a Csiszár Jenő féle rádiózás olyan nagy reményekkel kecsegtetne...
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7599753
Válasz erre: Bús
2009-11-07T22:38:38+01:00
2009-11-07T22:38:38+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Én kifejezetten örülök, hogy kirúgták őket!<br /><br />
Anno, amikor az autóm szervizben volt, szomszédom gálánsan felajánlotta, elvisz a belvárosba.<br />
Vagy 1 hétig tanúja voltam hát e két barom színvonaltalan bohóckodásainak, egymást túlharsogó, túlvihogó szellemeskedéseinek, és mikor rákérdeztem : Te Miki, te hogy a fenébe bírod ezt hallgatni?!<br />
Mire hangjában némi érezhető mentegetőzéssel, valami olyasmit mondott : Szoktak nagyon jópofák is lenni!<br /><br />
De valahogy másnap sem voltak jópofák...<br />
És harmadnap sem...<br /><br />
Nem tudtam tekintettel lenni jótevőmre, hisz további kritikám az ő ízlésvilágát is minősítette nyilván, praktikusan az utolsó nap, (szivességlónak ne nézd a fogát/farát) bevittem a végső ütést: Figyelj, 1 hete hallgatom ezt a két segget, kábé akkor lesznek számomra ezek "jópofák", ha majd én magam szerelem meg a kocsimat!<br />
Szerintem primitív, alpári humor az övék, de persze nagyon sokan szeretik....- tettem hozzá gyorsan, sebtiben szétterítve a felelősséget, amiért ezek a nívótlanok felszínen tudnak maradni, s még mielőtt bőrén érezné kritikám csalánját, és netán kitessékel kocsijából.<br /><br />
Szóval kicsit csalódtam a szomszédban, akinek egyébként kiváló humorérzéke van, és akit sokkal inkább hallgattam volna, mint a B+B párost!<br /><br />
Egyébként milyen pitiánerség már maga az ügy is!( jogi aggályaikat majd kivizsgálják, az egy dolog...) <br />
Amikor a lakosság zöme beledöglik a nincstelenségbe, akkor jön ez a kis nyikhaj, és sír-rí, mint a fürdőskurva, a sok gügye meg aláír neki!<br />
Ha igaz, amiről Malac olvasott, akkor viszont imádott<br />
"Bocsi"-juk továbbra is elérhető lesz a primkó hallgatók számára, akik szépen besimulnak majd a primkó nézők táborába, naja, a reggeli dupla mellé, dupla primkó du-kál!
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7567126
Válasz erre: Bús
2009-11-04T20:17:37+01:00
2009-11-04T20:17:37+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Hát Jaeg!<br />
Én mondjuk alapetően vörös, erősen villányi és cabernet hívő vagyok, de lehet a tudatalatti működik, mert tegnap a meccshez fehér bort ittam, Na mondjuk a negyedik pohár után furcsa halk visítozást hallottam, ezek szerint a vírusok sivalkodtak.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7566840
Válasz erre: Bús
2009-11-04T19:52:51+01:00
2009-11-04T19:52:51+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
<a href="http://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1?fullcommentlist=1#c7557714" class="reply_nick_72069" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7557714 );">@Dr. Pelikán et. (ferológus)</a>: <br /><br />
Szia Pelikán!<br /><br />
Komoly erőpróba lehetett, ha másfél órát hallgattad a hullacsillagot az éterbe kiáltott intim tornás sztorival. Brrr. <br />
Végül is Bochkor is egy megélhetési.<br />
Én viszont lassan ott tartok, hogy a legszívesebben a karthauzi barátokat hallgatnám, üdítő kivételt téve néhány virtuális cimborával a blogvilágban, és persze a ferológia szemináriumot ki nem hagynám, erre még Sienkiewicz újraolvasása közben is szakítok időt. <br /><br />
Mindenesetre azt hallottam, hogy a jó fehérbor hatásos lehet a H1N1 vírus ellen.<br /><br />
Üdv.<br />
j.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7566794
Válasz erre: Bús
2009-11-04T19:46:47+01:00
2009-11-04T19:46:47+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Kedves Pelikán!<br /><br />
Nos, én nemigen rádiózom reggelente, de azt hallom sokaktól, h akik igen, a legtöbbjük a Sláger rádiót hallgatja. Kell nekik az idiotizmus a reggeli ébredés mellé. Nekem nem.<br /><br />
Az ügy lényegéről keveset beszélnek Bochkorék: törvényes eljárásban maradtak-e alul, vagy sem. Ez a lényeg, a többi nem számít. Lehet, h az új rádió jobb lesz, lehet, h még rosszabb, de fogadjuk már el, h nincs olyan, h vki/vkik azt hiszik, h egyszer és mindenkorra övék lett egy frekvencia. Jó lenne, ha egyszer a tv2 vagy az rtl-klub is megbukna, mert jelenleg az a helyzet, h nincs igazi verseny. Egymással kicsit, de egy új jelentkezővel egyáltalán nem.<br /><br />
És ne feledjük, már nem egyszer ítéltek oda frekvenciát pályázat nélkül. Aszt meg hogy?<br /><br />
Slágerék attól félnek, amitől az mszp is:<br /><br />
jön majd egy másik, és bebizonyítja, h mégiscsak lehet jobban csinálni. Nah, ez az igazi halál, amikor a már saját szakértelmükről öngerjesztett mítosz is összeomlik.<br /><br />
Üdv.
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7557714
Válasz erre: Bús
2009-11-04T06:47:52+01:00
2009-11-04T06:47:52+01:00
Dr. Pelikán et. (ferológus)
http://blog.hu/user/72069
Szia Jaeg!<br />
Bizony igazad van nekem enyhe kultursokkot okozott a hétfőn végig hallgatott 1,5 óra. Persze tudjuk izlések és pofonok...<br />
Na mindegy is a lényeg, hogy a nagy felhajtás ellenére a szolidaritás piros szalagját legalábbis mifelénk csak kevés autón lengeti a szél.<br />
Üdv Pelikán
https://ferologia.blog.hu/2009/11/03/bus_1/full_commentlist/1#c7555048
Válasz erre: Bús
2009-11-03T19:50:55+01:00
2009-11-03T19:50:55+01:00
jaegtoer
http://blog.hu/user/137172
Kedves Pelikán!<br /><br />
Magam részéről közömbösen szemlélem Bochkor bús Gábor ócska hatásvadász szerepjáccó erőlködéseit. Több empátia lenne bennem, ha a krach beállta előtti előéletében egyszer is hallottam volna néhány együtt érző szót az iparban kirúgott tízezrekkel kapcsolatban. Mivel ez nem esett meg -talán ez nem tartozott rádiós feladatai közé- így hát csak annyit mondhatok bocsi Bocsi, most rajtad a sor. <br />
Ha így lenne. De nem.<br />
Persze, hogy humbug az egész. <br />
A háttérben adnak-vesznek, helyezkednek, machinálnak és minden megy tovább.<br />
Mint ahogy a fleto-vírus is folyton mutálódik és győzünk résen lenni, hogy a halálos fertőzést valahogy kivédjük, újabb és újabb vadcicákkal, akarom mondani vakcinákkal.<br /><br />
Nálunk (a cégnél) nincs semmi békeidő, csak rengeteg 3 vagy 5 napos határidő. Akkor gondolhatod mekkora a pörgés? Ezek után kit érdekelne a lágerrádió és a danubius? Képzeld! pont azokat, akiket alapvetően hülyének néztek, és lekezeltek ezek a gyufányi hullacsillagok.<br /><br />
Na, iszok is egyet... Egészségedre!!<br /><br />
Üdv. j.
https://ferologia.blog.hu/2009/08/15/erik_a_gyumolcs/full_commentlist/1#c7546587
Válasz erre: Érik a gyümölcs
2009-11-03T06:52:57+01:00
2009-11-03T06:52:57+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
helyesen : nem temetheted
https://ferologia.blog.hu/2009/08/15/erik_a_gyumolcs/full_commentlist/1#c7546584
Válasz erre: Érik a gyümölcs
2009-11-03T06:51:46+01:00
2009-11-03T06:51:46+01:00
hölgyválasz
http://blog.hu/user/60266
Bizony Pelikánunk, bizony, ahogy Malaczka írja!<br /><br />
Hol a beígért poszt Barátom?:)<br />
A ferológiát sajnos nem lehet temetheted, ha akarod is, na hallod, élve valakit?<br />
Mert biza él az és mozog, mint láthattuk, mi az hogy, nagyon is!<br />
De azért kíváncsi vagyok új szeleidre...!:)))
https://ferologia.blog.hu/2009/08/15/erik_a_gyumolcs/full_commentlist/1#c7520117
Válasz erre: Érik a gyümölcs
2009-10-30T21:37:26+01:00
2009-10-30T21:37:26+01:00
malacz rezignált
http://blog.hu/user/32649
Hello Pelikán!<br /><br />
Aktivizálnod kéne magad, feri visszatért, és retteg, és ébreszti a demokratákat!<br />
Te nem ébredtél fel?:-)
https://ferologia.blog.hu/2009/08/15/erik_a_gyumolcs/full_commentlist/1#c7471160
Válasz erre: Érik a gyümölcs
2009-10-26T19:52:22+01:00
2009-10-26T19:52:22+01:00
abandi
http://blog.hu/user/50052
Ez egy mocskos ügy.<br />
Még cionistázni sincs kedvem.