Ferológia Tanszék

A ferológia nem egzakt tudomány, több annál, a ferológia a szabadság szilvórium illatú lehellete.

Utolsó kommentek

  • jaegtoer: Szia Pelikán! Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korább... (2011.05.04. 20:01) Kampány kínok
  • nyelv-ész: Ferológusok, ébresztő ! nyelvesz.blog.hu/2011/02/20/erinthetetlenek_2 (2011.02.21. 20:52) Kampány kínok
  • hölgyválasz: Én bölcs, jó Pelikánom, kívánok Neked és Szeretteidnek békés, szép Ünnepet, áldott Karácsonyt! Sz... (2010.12.24. 14:00) Kampány kínok
  • abandi: ez a fletó kibaszott egy fajta! Hihetetlen a demokráciaigénye. Én meg kezdhetem fűteni a kazánt mi... (2010.09.18. 23:15) Kampány kínok
  • Dr. Pelikán et. (ferológus): Szia Jaeg! Igazából úgy gondolom és a napi életben érzem is, hogy a fletociták eróziója megkezdődö... (2010.09.11. 08:20) Kampány kínok
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • jaegtoer: Szia Pelikán! Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korább... (2011.05.04. 20:01) Kampány kínok
  • hölgyválasz: és én is... Lehet, hogy Pelikánunk épp a cégét költözteti vissza?:) (2010.06.12. 08:56) Ünnep
  • Paszternak: @malacz69【ツ】az oroszlánszínű: "Jó a szöveg, poénos meg minden, de azért én csak nem tenném egy lap... (2010.04.22. 01:15) Magunkfajták
  • Paszternak: Császtok! Ez nem ide vág, dehanem azomban igen jó. A ferológia tanszéknek van alternatívája! man... (2010.03.25. 20:58) Radikális záptojást
  • Corry: @hölgyválasz: Hölgyim, szerintem most már a március 19.-ét várja :-) (2010.03.13. 21:49) El lehet menni

2008.09.08. 12:34 Dr. Pelikán et. (ferológus)

Eljött az idő?

Talán sokan nem is gondolják, hogy az előrehozott választások rövidesen megtartásra keülnek, mielőtt bárki legyintene, már hozom is az érvet: Megvan végre Kaya Ibrahim és bizony Juszt Lacinak el is mondja, hogyan miként lett tulajdonosa egy csomó "fidesz közeli" cégnek.

Szóval ez, a szilvásy elleni nagyon kemény merénylettel együtt a kampány finise, karácsony előtt lehet nem a tescoban hanem az urnák előtt csoportosul a magyar így duplán pénzt takaríthat meg.

 

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferologia.blog.hu/api/trackback/id/tr62653709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaegtoer 2008.09.08. 18:55:56

Minden idők legmocskosabb kampánya zajlik, és a a Fidesz nincs felkészülve semmire. Példának okán a tejfölös szájú szóvivőjét említem csak... szőnyegbombázás ellen gyalogságot bevetni....?

hölgyválasz · http://holgyi.freeblog.hu 2008.09.09. 08:02:58

Én sem értem, mi a franc van már?!?

Mintha megnémultak volna...
Mukkanni se...
Tegnap Navracsicsot hallottam chartázni, oké, és akkor mi van ?!?
Szíjjártó meg mondja, ahogy szokta, de semmi nóvum.
Óvatos, távolbavesző hangok a szekértői kormányról, netán az új választásokról...
Hát lépjen már elő OV és mondja már az ország szemébe tisztességesen, hogy valójában ők mit is akarnak!
Nagy a gyanúm, hogy ezek valóban nem akarják kicserélni a szaros pelenkát! Büdös nekik. Ja. A kaka már csak ilyen...
Ezt a munkát inkább a szakértő bébiszvetterekre bíznák, aztán...
Csak az ilyen kampányolással nem számolnak...
Aztán majd nézhetnek, ha majd a bébiszvetter helyét ismét a "jóságos apuka" veszi át!
Meg nézhetünk mi is, naív, újra csak koszos pelenkába bújtatott csecsemők....
Baßßßus!

Invisibleman 2008.09.09. 12:15:01

Hja kérem ez egy cselefendi kis háromszög.
A fidesznek jelenleg van akkora fölénye,hogy akár azt is megengedhetné magának,hogy meg se szólaljon.
De vannak,hál istennek,a jobboldalon akikben fölhorgadt a tettvágy,a pozíciónyerészkedés és a különböző nemzetmentő hókuszpókuszokkal álcázott hatalmi ambíció.Most mindegy,hogy kik,honnan,mivel fűtik.

Szilvási meg éppen most tölti csőre az antifaszista harc ágyújait.

Sokba lesz ez nekünk így is,úgy is.

Paszternak 2008.09.09. 16:15:27

Fábry a mi emberünk!

Aszonta Vikinek: az okés, hogy folyton növekszik a Fidesz támogatottsága, de nem ártana már egyszer győzni is...

Na ja.

És mellesleg: télleg kezd olyan érzésem lenni, hogy Viktorékra szavazva biankó felhatalmazást adunk majd. Hiszen nem tudjuk, mit is akarnak (azt csak sejtjük, hogy EZT, ami most folyik, nem akarják... de akkor meg mit?!?!?!).

Üdv,

P. Joe

malacka69 · http://szenzor.freeblog.hu 2008.09.10. 12:16:19

Mindig én szoktam lenni az optimista, de most nem így van.

Tegnap hallottam egy századvéges friss kutatás, miszerint a biztos pártválasztókra szorítkozva 25% csak a fidesz, a szoci pedig a régi 13-14%-ról feljött 17%-ra.
8 millió szavazóból csak 2 millió van, aki a fideszt úgy választja, h biztos abban, h az urnánál is ott lesz. Természetesen fidesz választó több van, lehet kb. 30-35% is, a 8 millióra viszonyítva.

Sztem a 2/3-ot nagyon sürgősen el lehet felejteni, s én már egy erős győzelemnek is örülnék.

Előre hozott?

Vitatnám azt, h ez még az idén lehetséges.
Mert:
1. Most egy kongresszussal bebetonozza magát fletó legalább az EP választásig,
2. dec. 20-ig kell lenni költségvetési törvénynek, s az utolsó pillanatig reménykedni fognak abban, h összejön,
3. az szdsz nem lesz partner az előre hozott kiíratásában, mert az fixen pártszakadáshoz vezetne, márpedig nélkülük nem lehet megcsinálni, kell a szavazatuk a dec. 20 előtti feloszlatáshoz,
4. a szocik figyelik a közvéleménykutatást, és leszűrik: jövünk felfelé, az idő nekünk dolgozik, addig kell húzni, ameddig csak lehet.

Tegnap, amikor ezt végiggondoltam, továbbá hozzávettem, h a macskám ismét terhes, hát nagyon elszomorodtam..

Üdv.

jaegtoer 2008.09.10. 20:45:21

Ja! Ja. Ja.... s a végén jaj! Nagyjából ahogy eddig elhangzottak....

Mert az mégis csak furcsa, hogy a fidesz annyi, de annyi időt hagyott, hogy mindenkinek leessen a tantusz, s az mszp támogatottsága mégiscsak elképesztően magas... de már pasztinál is írtam: összességében mégsem meglepő....

Non est volentis · http://nonest.blog.hu/ 2008.09.10. 21:55:35

Engem igazából már egy előrehozott sem hoz lázba. Még ha tényleg az lenne, akkor is amilyen sebességgel itt haladnak a dolgok, kb 2009 tavaszára tűznék ki, szóval összvissz "nyernénk" egy évet.

Én abban bízok, hogy azért ez a hosszú Gyurcsány-agónia ráég eléggé az MSZP-re, a szadesz meg simán kiesik.
Kiváncsi vagyok a Jobbikra, bejutnak-e, azért nem kis teljesítmény lenne ilyen média-ellenszélben...

abandi 2008.09.17. 17:04:52

Aztat az előrehozottat ki kell harcolni, mint régen a járdát,-gázt,-csatornát,-burkolt utat...
Kiharcoltuk!!!
Meg is szívtuk...

abandi 2008.09.17. 20:41:46

Ja és:
Az alfűtők ideje is eljő...elöbb-utóbb...
Mivel értelemszerűen termeli ki a mesterségesen kierőszakolt/meghamisított rendszer a maradék tisztességesből a ....

jaegtoer 2008.09.18. 17:11:12

Kedves Abandi!
" abandi 2008.09.17. 20:41:46"

Ahogy mondod. A világ egyensúlyra törekszik...
...nem csak az anyag, vagy a lélek...
süti beállítások módosítása