Ferológia Tanszék

A ferológia nem egzakt tudomány, több annál, a ferológia a szabadság szilvórium illatú lehellete.

Utolsó kommentek

  • jaegtoer: Szia Pelikán! Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korább... (2011.05.04. 20:01) Kampány kínok
  • nyelv-ész: Ferológusok, ébresztő ! nyelvesz.blog.hu/2011/02/20/erinthetetlenek_2 (2011.02.21. 20:52) Kampány kínok
  • hölgyválasz: Én bölcs, jó Pelikánom, kívánok Neked és Szeretteidnek békés, szép Ünnepet, áldott Karácsonyt! Sz... (2010.12.24. 14:00) Kampány kínok
  • abandi: ez a fletó kibaszott egy fajta! Hihetetlen a demokráciaigénye. Én meg kezdhetem fűteni a kazánt mi... (2010.09.18. 23:15) Kampány kínok
  • Dr. Pelikán et. (ferológus): Szia Jaeg! Igazából úgy gondolom és a napi életben érzem is, hogy a fletociták eróziója megkezdődö... (2010.09.11. 08:20) Kampány kínok
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • jaegtoer: Szia Pelikán! Nagy és hosszú ideje tart itt a csend. Lehet, hogy ezt a tanszéket már jóval korább... (2011.05.04. 20:01) Kampány kínok
  • hölgyválasz: és én is... Lehet, hogy Pelikánunk épp a cégét költözteti vissza?:) (2010.06.12. 08:56) Ünnep
  • Paszternak: @malacz69【ツ】az oroszlánszínű: "Jó a szöveg, poénos meg minden, de azért én csak nem tenném egy lap... (2010.04.22. 01:15) Magunkfajták
  • Paszternak: Császtok! Ez nem ide vág, dehanem azomban igen jó. A ferológia tanszéknek van alternatívája! man... (2010.03.25. 20:58) Radikális záptojást
  • Corry: @hölgyválasz: Hölgyim, szerintem most már a március 19.-ét várja :-) (2010.03.13. 21:49) El lehet menni

2007.12.01. 19:10 Dr. Pelikán et. (ferológus)

Egy fontos mondat

Ma a tanszéken ismét a ferológia szakterületére tévedtünk. Azon folyt a vita, hogy akkor tulajdonképpen minek is vegyük azt az öszödi valamit. Többen vélekedtek úgy, hogy bizony frankó gyerek a fletó mert bevallotta, hogy átejtette a népet nem kicsit, de nagyon és így tovább. Ebből hangos kurvaanyázás kerekedett. Végül a tanszékvezető Béla határozott közbelépése, mely pofabefogás esetére ingyen fröccsöt és sört ígért vetett véget az indulatoknak egy időre. Amikor azonban a népek követelni kezdték a beígért nedűt, Béla széttárta a kezét és annyit mondott hazudtam, bevallom nem lesz ingyen pia. A nép döbbenten vette tudomásul, hogy mennyit változott a világ már nem csak a miniszterelnökök hazudnak, hanem a kocsmárosok is. Már majdnem újra egymásnak esett a két oldal, amikor idéztem nekik a beszédből egy fontos, de méltatlanul feledett mondatot: „Én azt mondom, hogy vegyen mindenki nagy levegőt, igyon kurva sok bort…”. Békéltetőnek szánt mondatom sajnos új törésvonalakat fedett fel, immár a szimpátiák nem párt preferencia, hanem borissza, sörissza elv szerint rendeződtek. A tanszék miként az ország ismét megosztott lett. Hazafelé azon tűnődtem vajon a doki, aki csak whiskyt iszik szódával ebben a helyzetben hova állt volna.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferologia.blog.hu/api/trackback/id/tr89249088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paszternak · http://www.osember.blog.hu 2007.12.02. 05:53:48

Tisztelt Kolléga,

asztatat nem egészen értem, hogy. A széles tömegek, mint magam is volnék, kik ajtókeretbe szorulnak a Rubint Réka kazettájának nézése közben felállva pisálni kisliszolás mián, na szóval ők, akik kisüstibe fojtják a nemzet halála miatti elkeseredésüket, beleszarva borba-serbe,

na azok hun maradtak, hun maradnak???

Amúgy meg igen derék gyerek ez a Fletó fiú, mer megmozgassa ám a zember fantáziáját. Én már annyi mindent kívántam neki, hogy ahhoz képest a "Boszorkánypöröly" c. kiadvány, nemkülömben a félisteni Kovi "Egy puffra kötözve arccal, hátam mögött 600 izmos fiú" c. filmkölteménye eccerűen pincsikutya fasza.

Dr. Pelikán et. (ferológus) · http://ferologia.blog.hu 2007.12.02. 09:44:48

Hát igen kedves paszternak, még ettől a viszonylag népszerűnek szánt mondattól is repedések sora pókháéózza be a nem zet testét.

Mancika 2007.12.03. 06:28:36

- Bocsánat kedves Professzor urak, bohozhatok így korareggel egy - egy duplát ? Bár a Hölgyválasz tan.segg asszony aszt monta, hogy ne merjek zavarkodni, meghogy csak a testén keresztül, de ehhez nekem nincs valami nagy kedvem, pláne, mer hallottam, hogy tegnap Malacka Professzorral súgblogozott, amiből kivettem, hogy nem szereti, ha 2 nő, meg ilyenek, asztán meg még rám is kiabált, hogy ide konstruktív, vagy micsoda gondolatok kellenek, mint a Pelikán, Malacka és Paszternák professzor uraké, nem pediglen kávé !
Védekeztem, mer ha én is vagyok a tanszéken a legbutább, azér a zaccot mégiscsak én tudom a legfinomabbra főzni !
Úgyhogy fogaggyák csak el, már hogy eszt az izét, eszt a ferologiát frissebben nyomassák a népeknek odaát.

De kérem, azér osszák be estig, mer nekem ma is sűrű lesz a napom, amilyen buta vagyok, újra át kell írnom a Tér és idő parabólikus elhajlásáról szóló szakácskönyvemet, ugyanis a tegnapi piskóta 2ccer annyi idő alatt sült meg, ráadásul ahelyett, hogy szépen feljött volna, homorúvá esett össze, és még egy olyan kis furcsa, fekete lyuk is lett a közepén !

Üdvözlettel : Mancika
titkárnő

Mancika 2007.12.03. 06:37:14

Az előbb a folyosón valami " ab ovo idiotizmus "- t emlegettek, amiben lehet is valami, mer az ovo nénink télleg elég izmos, és a tojást is tőle vettem a piskótához.

Üdvözlettel :
Mancika
titkárnő

Paszternak 2007.12.09. 02:05:29

Mancika drága,

sose aggódjon, a piskótán látható fekete luk csupán Nagy Miniszterelnökünk (analitikus) egészalakos szobra, mely azonban a termék fogyasztása során annak élvezetét legcsekélyebb mértékben sem befolyásolja. Ne aggódjon tehát amiatt, hogy az a luk ottan magába szippantcsa a egész galakszist, mert arra semmi esély, mint mondám, annak a feketeséghez Fercsikénknek köze van, s mint olyan, az a luk már tele van, oszt még én is sorban állok például.

Remélem, megmaradtam a politikalli korrekt keretei közt, és nem bántottam meg az afroamerikai piskóták érzékenységét. Viszont a továbbiakban én a maga helyében - és pozíciójában! - megfontolnám, kinek a tojását veszem a kezembe. Igaz, ez még nem az Ovális Ivoda, csak a Ferológia Tanszék, és Kegyed sem gyakornok, meg hát Pelikán elvtárs sem az a kiköpött Klinton Bili.

De azért az óvatosság nem árt, figyelembe véve a jugoszláv békaemberek paraboláját az életnek habostortával való összevetése során mutatkozó feltűnő eltéréseinek tételeit feszegető alapigassága tekintetében.

Üdv,

Paszternák Renátó Kevin József,
a ferológiai tudományok kandidátusa,
tudományos főmufti

Mancika 2007.12.09. 15:08:30

Tisztelt Paszternák Profúr !

Hááát, ha nem bánnya, én csak megmutattam fentijét a Hőgyválasz tan.seggnek, hogy okosíjjon már ki picit, eligazodni soraiban.
Egész rendes volt ahhovalóképest, hogy amúgymeg rettenetes büszke a seggségére .
Elmagyarászta, hogy ki aza Fercsike, de amikor rákérdeztem a fekete likára, akkor mérgesen legyintett, és aszonta, hogy : ehhh Mancika... !
Azér mégis próbált továbbsegítni, rátért a galakszisra, de hiába sorolta a csillagképeket, nekem csak a Gönc - szekér volt ismerős. Igyekezett felvilágosítni az Ovális Ivodáról is, bár csak arra emlékszem ebből, hogy ott beszopnak eszt-aszt, meg hogy a Klintonbili 1 jó nagy veder lehet.
A többit má nem bírtam követni, pedig a Hőgyválasz asszony ugyancsak erőködött !
Ui.
Mióta ez a csúfság történt velem, az őstermelő ovo nénit hanyagolom, bár a zuram naponta ajángat kettőt, hát jellemző, láccik, hogy még sose sütött piskótát !

Mancika 2007.12.09. 15:22:13

Hőgyválasz tan.segg asszony jól lebajszott, aszonta, hogy egy levelet aláírással illik lezárni, és valami olyasmit is hozzátett, hogy ennyi kúrtúrát má magamra szedhettem vóna itt a tanszéken !


Tiszteletteljes üdvözlettel :

Mancika
titkárnő

Paszternak 2007.12.10. 17:25:00

Kedves Mancika,

köszönjük a kávét a tanszék nevében, továbbá, hogy olyan kedvesen ki teccett domborítani a kedves blúzán az intellektuális mélységeket.

Én azért azon a vélekedésen vónék, Hőgyválasz tan.segg. asszonnyal ellentétben, hogy hát én a magácska helyében örülnék, hogy semmit nem szedett eddig még magára itt a tanszéken, na nem mintha itten a fő klintonológusoktól bármit el lehetne kapni, mert ez itten a tudomány helye, és itt a gyakornokok és titkárnők talpig becsületesek, a második kupica szilvóriumig, úgy általában. Remélem, kegyedet nem mételyezi meg a gyakornokságra oly jellemző alpáriság, tehát maradjunk annál, hogy malackától elkérjük majd Vad Katalin legutolsó Oszkár-díjas alakítását és tanszéki értekezlet keretébe' levetíccsük, deazomba a dehonesztáló fényképek készítése szigorúan törvénybe ütközik majd, hát előre szólok.

Ennyit a kúrtúráról.

Remélem, a fizetésével elégedett, itt a tanszéken nem sokat tudunk nyújtani, ha e tárgykörben kielégítetlenségi érzései támadnak, javaslom, forduljon a Bérosztályunkhoz Tiszaferón, ott Anyám Katus rendezi a gázszámlákat és ott található a kielégíttő parancsnokság is (copyright by Nádas György).

Elvtársi üdvözlettel,

Paszternák József (Renátó Kevin), magácskának csak Dzsó, de a többiek még megharaxanak ránk a zintim társalkodásért, aztatat meg kúrvára ki nem álhassák itten a tanszéken

Paszternak 2007.12.10. 17:26:57

Jah és Mancika!


Azt a múltkori tojást az óvó néni tojta, vagy csak tanálta a többi szárnyas feneke alatt?

Üdv,

P. et.

Mancika 2007.12.10. 22:45:02

Tisztelt Dzsó Profúr !

Egésszen meghatóttam válaszán, mer a kávé, amit bevittem, ott pimpósodott a zasztalokon, csak az Önét nem tuttam visszahűtőzni. Eccer hallottam vmi olyasmit, hogy "a selejt bosszúja ", amit sose értettem, de az bizonyságos, hogy meghagyott kávékat harmadnap is tálalhattya főnökeinek egy titkárnő.

Bocsánat, én kicsit nem vagyok olyan műveltcséges, ez a Vad Katalin kicsoda? Aszt sejtem, hogy valaki hágott. Lehet, hogya szembejövő outós pasi. Mer ha ugye ők ketten összecsapóttak, ossz kár lett, akkor díjat is érdemel,
nemde -e ?

Anyám Katusnál még nem jártam, de tervezem, mer mostanság egyre nagyobb a gáz, és el tudom kébzelni, ha így marad, a fodrászom se fogja majd vissza magát, ha árhullámot rak a hajamba.

Kieléggítő parancsnokság ? Ammeg mi ? Ott van egy Lófasz Hadnagy, és neki jelenteni kell, ha elmentem ?

Todomén Dzsó Professzorúr, hogy haraxanak a zintimkedésér, Hőgyválasz tan.segg asszony is itt sertepertéz mindég, már néha asziszem, én ő vagyok, próbál is kicsikarni belőlem valami intellektujálisat, de én megaszontam, ne zsaroljon, én szegény vagyok, nekem olyan nincs otthon.
Az előbb láttam, nagyon töri a fejit, deszerintem a többi professzor urak má elmontak minden okosakat, sokkal jobban, mintahoty ő tehetné, és ráadásul eggyet is ért, de jó nekije, én eggyet se !

Az ovo néniről má én is gondolkoztam.
Mer az mindenképp furcsa volt nekem, hogy a szárnyasokat ő hordja a feneke alatt. Csak aszt nem értem, hogy a csudába fér egy , plánemeg több tojás egy olyan hajszálvékny betétbe ?

Üdvözlettel :

Mancika
titkárnő

paszternak · http://www.osember.blog.hu 2007.12.11. 11:21:15

Mancika!!!

Már elnézést a témáért, de az óvó nénik éppúgy képesek több tojás rakására, mint egy rakás tojására, betét ide vagy oda. Higyje el, magácskának is sikerülni fog, csak erőlködjön kicsit, főleg, ha a maradék kávét úgy issza meg, hogy előtte a zöld bevonóréteget a kisujját elegánsan eltartva nem távolíccsa el a tetejéről. De javasolnám, hogy a hajszálvékony szárnyast előbb távolítsa el.

Üdvözlettel,

Dzsó et., alkalmi felvilágosíttó

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2007.12.11. 16:09:01

Végigolvastalak titeket, jókat röhögtem:))) Viszont kipurcant vagyok, kurvára leszívták az agyam, pedig nem hagytam magam, de csak jöttek a szőke cshajék, döntötték zsebembe a zsét, viszont egy jó kis fekete, az mégiscsak kéne Mancika, az vígasztalhatna, tudod, olyan kis bögyös-faros feketét kéne apportálnod hozzám, nigger 3,14csa no, kimondám:) Jaaaa, hogy az nem PC? Hát legyen akkor afroamerikai, vagy ha holland, akkor afroeurópai...... Itt má minden csoki, és imádom, hogy foci, meg Holland-Francia meccs, mind szólizott vagy ez lenne a trend..?
Kurva unalmas rímelős napom van:(((
Üdv., pihizek, egy új posztot már feldobtam ma, amolyan előszilveszteri polhumor...

Mancika 2007.12.11. 23:56:28

Tisztelt Dzsó Profúr !

Kicsikét beleszédelegtem ebbe a rakás tojásba, má ase tudom, hoty kiből-hová, kinek és hányat, meg mibe, és hol.
Ez má nekem olyan ta lányos.

Aszongya Dzsó Profúr, hoty tarcsam el a kisújjamat a pohártól ?
Hát az nem lesz gond, mer má mútkor óta csak kicsit pijálok,
/ örültem, mer a Hőgy.tan.segg is monta, hogy ha így fojtatom, akkor má demencihám is lesz, úgyhoty igyegszem nagyon, hoty kaphassak eggyet, jó lesz a kelengyémbe / és amúgy meg edzzésbe is vagyok itt a tanszéken, keményen tartom távol a zösszeset a munkától !

A ződ bevonóréteg valamelyik tortámról ismerős.... Hmmm....
Majd kipróbálom azér eszt a receptyit, és üzenek a mindenképp, ha még a vécén is kell kipötyögtetnem ! /

Tiszteletteljes üdvözlettel :

Mancika
titkárnő


Malacka Profúr !

A Zön sorait most éppen véletlenül nem értem, pedig általánosságosan mindent, eszt ugye láthassa, és a Paszternák professzor is igazolhattya ! De nem maradok sokáig adóssa, csak má mire idejutottam, a zagysejtem kifáradt, és a meszénásom, a Högy.tan.segg is megmonnta : Mancika, abból a kettőből tegyen fére jobb napokra, eggyet !

Tiszteletteljes dvözlettel :

Mancika
tikárnő

Mancika 2007.12.12. 20:01:10

Tisztelt Malacka Profúr !

Tegnap teccett mondani, hogy rimmelős napja van, és
ez aszt jelenti, hogy azokat a fívéreket a fejin teccik egyensúlyozni ?

Én ajállom Önnek a sarki cukit, ahol nigger csókot is kaphat, de ha bese megy, ott chajkákat is találhat, jó öblösöket !

Általában nagyon mindenhez értek, a focihoz nemannyira, a holland meg hol landol, hol nem, és bár nem is reméltem, hogy eccer majd tegeződünk, fehéren-feketén leírom :
Franszia !

Mancika
titkárnő

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2007.12.13. 16:39:41

Ejjj, hát a Holland-Franciában van sok csoki, csak mind pasi, én meg fóbizálom a homokviharokat, hát nem szívesen tudnám hátam mögött meredő szerszámát egy Henrynak vagy Kluivertnek, viszont szerintem ők sem az én tangás sejhajomra vágynak, ellenben ha a feleségeik is édességek, és niggercsókolnának, hát mindenhová hagynám ajkuk burjánzását, csak eccerre kettő ne legyen, mert a dupla fekete túlságost is megdobogtassa a gyengélkedő szívem. Hát Mancikám, légy serény, sarokba erény, a kiszolgálásomra keményen válaszolok, bár verbálisan nem anyázok, inkább orális helyre keménykednék, de hopp, ájjjjj, Mancikám, hát veled is gondolkodám! Minek ide csokis cucc, politikailag strucc, véremben Hun vér csergedez, kiskakas magyar jányra meredez! Jó leszel nekem te is, de ha nem, hát jó lesz a Rivotril is:)
Pusy
Ps. Bocs a sok malacságér, de egy kisdisznó má csak ilyen...

paszternak · http://www.osember.blog.hu 2007.12.13. 18:40:00

Mancika!

Inkább a Malackát tartsa el magátul, ahogy elnézem.

(Bocs, Röfi)

Üdvözli

Dzsó profi

Mancika 2007.12.13. 21:17:10

Malacka profúr, de költői teccett lennije !
Pedig magyarországbó is kellett ennije,
oszt akkó hogy nem fordú fel a gyomra,
hogy tetejibe, van kedve a toszra !?

Tisztelettel:

Mancika
titkárnőcid

Mancika 2007.12.13. 21:41:05

Tisztelt Dzsó Profúr !

Kedves a féltésse, de én csak aszt nem értem, hogy ez a nomenesztomen prof. mér latorgat esélyeket,
mér és mit akar beütni, övön alulli erényemnek !?

Tisztelettel :

Mancika
titkárnő

abandi 2008.01.09. 00:05:56

No, csak, hogy elabandosítsam a fejlécet:
Malacka69!
Most, hogy Dr-i címet kapott....így könnyű...bár: az írás egy érett, megfontolt mélyretúró személyt feltételez. Nagyon korrekt nyelvezetű írással...Üdv.: Mavócska...
Mancika Drága!
Kegyed tök jó titkárnő...írásban...
Kézcsókom!( és: lesz-e nyereség részesedés a GMK-ból???)
Az összes kezeiket (is) csókolva:
abandi (az alfűtő)

Mancika 2008.01.09. 07:45:18

Kedves Allführerfűtőabandi professzorúr !

Most nincsen nekem időm Önre, de a napi penzum után gyövök, oszt hozom Magának is a káváját, ne aggóggyon, felgőzölöm majd. bár kéccségtelen, van azúgy, hogy gőzöm sincs.

Üdvözlettel :
Mancika
titkárnő

abandi 2008.01.12. 04:55:05

Dr. Prof.!
Azért az abandik többszörös kitiltását emlegetni egy etnikai blogban....nem szerencsés egy alfűtő elemenetelét tekintve...
Pláne, ha a titkárnő összalvezérneknek titulál előzőleg...
No,de: sebaj!!!
süti beállítások módosítása